اطلاعات دوره
آموزش طراحی سازه Pipe Rack با سپ و سیف SAP2000 و SAFE
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سازه Pipe Rack با سپ و سیف SAP2000 و SAFE

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به اهمیت توسعه زیرساخت‌های نفت و گاز کشور و لزوم وجود دانش تخصصی داخلی طراحی بهینه سازه‌های نگه‌دارنده خطوط لوله (Pipe Rack) و نیز عدم وجود منبع آموزشی، بر آن شدیم تا الفبای تحلیل و طراحی این سازه‌ها، به همراه انجام صفر تا صد مطالب در نرم‌افزارهای SAP2000 و SAFE را در این آموزش به شما ارائه دهیم. همچنین در این فرادرس نکاتی در استفاده از این دو نرم‌افزار زیرمجموعه شرکت CSI به شما ارائه خواهیم کرد که سرعت و کنترل روی نرم‌افزار را در زمینه مدل‌سازی، بارگذاری و طراحی سازه‌ها به مراتب افزایش خواهد داد.
دوره آموزش طراحی سازه Pipe Rack با سپ و سیف SAP2000 و SAFE دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا حسین‌خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سازه Pipe Rack با سپ و سیف SAP2000 و SAFE را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی