اطلاعات دوره
آموزش WinUI 3 2023 با پروژه نرم افزار الانوار
مسیر آموزشی

آموزش WinUI 3 2023 با پروژه نرم افزار الانوار

479,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 479,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:24 نظر4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:سید مهدی حسینی3.5
  • زمان:43 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره در 5 فصل تهیه شده و از مقدماتی تا سطح پیشرفته ادامه می یابد. با این دوره آموزشی یاد می گیرید تا نرم افزارهای خود را به سبک و استایل ویندوز 11 شیک و زیبا طراحی کنید و از آخرین روش های برنامه نویسی، طراحی و توابع مطلع شوید. علاوه بر اینها با مباحث زیر آشنا شده و کار میکنیم:
دوره آموزش WinUI 3 2023 با پروژه نرم افزار الانوار دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سید مهدی حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 479,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش WinUI 3 2023 با پروژه نرم افزار الانوار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

alinouri1979

سلام استاد وقت بخیر باتشکر از پاسخگویی شما: در TemplateStudio در صفحه MainPage به NavigationView.FooterMenuItems یک NavigationViewItem اضافه کردم و “wuc:NavigationHelper.NavigateTo=”views:SamplePage را به آن اختصاص دادم اما در هنگام اجرا به صفحه مورد نظر ارجاء داده نمی شود علت چیست؟ کد “xmlns:views=”using:App2.Views را هم به صفحه اضافه کردم!

سید مهدی حسینی قیداری مدرس دوره

سلام من زیاد با Template studio کار نکردم بهتره سوالتون رو در صحفه گیتهاب مربوط به Template Studio مطرح کنید. ممکنه مشکل از Template Studio باشه

alinouri1979

سلام استاد وقت بخیر باتشکر از پاسخگویی شما: در TemplateStudio چگونه میتوان برای چند زبانه کردن HomeLandingsPage اطلاعات فایل AppData.json را تغییر داد؟ (مثل Resources.resw) همچنین کد “ApplicationLanguages.PrimaryLanguageOverride = “fa-IR خطا میده! ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سید مهدی حسینی قیداری مدرس دوره

سلام اول از همه سعی کنید پروژه TvTime رو بررسی کنید اکثر سوالات شما و راه حل هایی که نیاز دارید رو میتونید توی کدهای این پروژه پیدا کنید TvTime/dev/Views/Pages/HomeLandingsPage.xaml at main · WinUICommunity/TvTime (github.com) برای تغییر زبان برنامه در حال حاظر کدی که ارائه کردید فقط روی نسخه package شده قابل استفاده هست و روی UnPackaged خطا میده قراره توی نسخه 1.4 یا بالاتر API جدیدی ارائه بشه یا مشکل همین کد حل بشه. اگر از Dynamic Localization استفاده می کنید به مستندات مراجعه کنید DynamicLanguage | Ghost1372 و از کد زیر استفاده کنید Localizer.Get().SetLanguage("en-US"); اما در خصوص چند زبانگی اگر به فایل جیسون TvTime مراجعه کنید TvTime/dev/Assets/NavViewMenu/AppData.json at main · WinUICommunity/TvTime (github.com) هر منو دارای یک پراپرتی به اسم “UsexUid”: true, اگر این مقدار رو ست کنید شما میتونید اسم کلید ریسورسی که داخل فایل resw ذخیره کردید رو به Title یا Subtitle بدید “Title”: “Nav_HomeTitle”,      “Subtitle”: “Nav_HomeSubtitle”, در نتیجه باقی موارد توسط خود کتابخانه هندل میشه و ریسورس متناسب با زبان انتخابی توی NavigationView لود میشه (برای تغییر زبان و ایجاد تغییرات توی NavigationView برنامه باید ریستارت بشه) اگر هم منظور شما چند زبانگی کردن خود تایتل در HomeLandingPage باشه که کار خیلی ساده هست کافیه یه پراپرتی در سمت سی شارپش ایجاد کنید public string mystring { get; set; } و در متد ctor جایی که برنامه اجرا میشه مقدار این پراپرتی رو ست کنید اگر از dynamiclocalization استفاده میکنید کد زیر mystring = Localizer.Get().GetLocalizedStrings("myresourcekey").FirstOrDefault(); و اگر از چند زبانگی خود winui استفاده می کنید از مستندات و هلپر زیر استفاده کنید ResourceHelper | Ghost1372

سید مهدی حسینی قیداری مدرس دوره

و قدم اخر اینکه پراپرتی که ساختید رو بایند کنید <wuc:AllLandingPage x:Name=”allLandingPage”             HeaderText=”{x:Bind mystring, Mode=OneWay}”>

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی