اطلاعات دوره
آموزش ساخت لوگو موشن حرفه ای در افترافکت (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت لوگو موشن حرفه ای در افترافکت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر شما یک گرافیست علاقه مند به انیمیشن سازی یا ورود به دنیای موشن گرافیک هستید؛ اگر با نرم افزار افتر افکت آشنایی نسبی داشته و قصد دارید به صورت تخصصی به مبحث آموزش ساخت Logo Motion بپردازید؛ یا حتی اگر تولید کننده محتوا بوده و توانایی ادیت و ویرایش ویدیو دارید هم این دوره مناسب شما خواهد بود. با دوره پیش رو میتوانید شروع به پیاده سازی لوگوموشن های جذاب در نرم افزار افترافکت کنید.
دوره آموزش ساخت لوگو موشن حرفه ای در افترافکت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محسن پهلوان نشان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت لوگو موشن حرفه ای در افترافکت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

anahita.esk

سلام ممنون از آموش عالم. برای دریافت فایل ها این ایدی که فرمودین رو توی تلگرام پیدا نکردم

AlirezaM

کوتاه ولی مفید

محسن پهلوان نشان مدرس دوره

سلام وقت شما بخیر مچکرم از نظر ارزنده ی شما

yahiabalooch

سلام برای دریافت فایل های تمرینی چکار کنیم؟

محسن پهلوان نشان مدرس دوره

سلام وقت بخیر به تلگرام بنده پیام بدید mpn160@

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی