اطلاعات دوره
آموزش نگارش متون علمی با نرم افزار LaTex
مسیر آموزشی

آموزش نگارش متون علمی با نرم افزار LaTex

131,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 131,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:نیک درس0
  • مدرس:مهسا غلامی0
  • زمان:5 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تِک نرم‌افزاری برای حروف‌چینی متون فارسی و انگلیسی و همچنین فرمول‌های ریاضی می‌باشد ولی لاتِک بسته‌ای از ماکروها بوده که به نویسنده امکان حروف‌چینی و چاپ متون را به صورت کاملاً حرفه‌ای می‌دهد. لاتک سعی کرده فلسفه طراحی جداسازی ارائه از محتوا را دنبال کند تا نویسندگان بتوانند بر محتوا بدون توجه به ظاهر بصری آن تمرکز کنند. در تهیه سند LaTex، نویسنده ساختار منطقی را با استفاده از مفاهیم ساده و آشنا مانند فصل، بخش، جدول، تصویر و … مشخص نموده و به لاتکس اجازه قالب‌بندی و طرح‌بندی این ساختارها را جهت مدیریت بهتر می‌دهد. نرم‌افزار LaTex دارای بیشترین کاربرد برای اسناد علمی و فنی بوده و حروف‌چینی آن از فرمول‌های ریاضی، افسانه‌ای است. این نرم‌افزار بسیار منعطف بوده و خروجی بسیار با کیفیت تولید می‌نماید و بسیار پایدار است و همچنین اسناد پیچیده بدون توجه به بزرگی آنها را به راحتی می‌توان مدیریت نمود. از قابلیت‌های این نرم‌افزار، ارجاع متقابل، شماره‌گذاری خودکار، تولید فهرست مطالب، فهرست تصاویر و جداول، واژه‌نامه‌ها، کتابشناسی‌ها و … می‌باشد. این نرم‌افزار دارای الگوهایی برای نامه‌ها، اسلایدها، صورت‌حساب‌ها، کتاب‌های فلسفه، متون قانون، موسیقی و حتی نمادهای بازی شطرنج می‌باشد. کاربران مختلف در کشورها، اقدام به تولید الگوها، سبک‌ها و ابزارهای مفید برای اهداف مختلف نموده و به صورت آنلاین در دسترس همگان می‌باشند. نیاز است دلیل برتری نرم افزار LaTex نسبت به Microsoft Word را بررسی نمائیم: اسناد تولید شده با لاتکس دارای ثبات هستند نرم‌افزار لاتکس دارای کپی رایت رایگان بوده و حق انتشار آن انحصاری نمی‌باشد کیفیت بسیار بالا در حروف چینی متون دارای فرمول ریاضی نیاز به تعداد دستورات کم جهت حروف‌چینی کتاب یا مقاله و بدون نیاز به دانستن استاندارد طراحی کتاب و مقاله فایل‌های تولید شده در لاتک در هر نوع سیستم عامل قابل استفاده هستند در نرم افزار LaTex متعلقات نوشتار علمی، به طور خودکار تولید می‌شوند
دوره آموزش نگارش متون علمی با نرم افزار LaTex دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در نیک درس توسط مهسا غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 131,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نگارش متون علمی با نرم افزار LaTex را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی