اطلاعات دوره
وبینار 5 میلیون تومان درآمد درماه با تولید محتوا در منزل (صفر تا صدمقاله نویسی بر اساس سئو)
مسیر آموزشی

وبینار 5 میلیون تومان درآمد درماه با تولید محتوا در منزل (صفر تا صدمقاله نویسی بر اساس سئو)

45,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 45,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:رضا انصاری4.8
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چرا باید تولید محتوا رو بلد باشم؟ در این شرایطی که خیلی از کسب و کار ها خوابیده، تولید کنندگان محتوا از توی خونه کار می‌کنن و درآمد بالایی هم دارن تولید یک محتوای متنی 1000 کلمه ای میتونه برای یک محتوا نویس تازه کار 30 هزارتومن و برای یک محتوا نویس حرفه ای تا 60 هزار تومن درآمد بیاره، حالا فرض کنید اگر دستتون راه بیفته میتونید در طول روز تا 5000 کلمه هم محتوا بنویسید، یعنی درآمد روزانه 150 تا 300 هزارتومان و این یعنی  4.5 تا 9 میلیون تومن درآمد درماه!  ولی باید بدونی در چه حوزه ای محتوا تولید کنی، مقاله رو چطور بنویسی، تالیف یا ترجمه کنی، چطوری پروژه بگیری و از همه مهمتر چطور مقاله سئو شده بنویسی، چون همه کارفرما ها دنبال تولید کننده محتوایی هستن که محتوای سئو شده بهشون تحویل بده در این وبینار ما قراره همه این موارد رو بهت آموزش بدیم و به صورت عملی بگیم چطور باید مقاله نویسی کنی. این دوره برای کسایی مفید هست که : - شاغل هستن ولی می‌خوان درآمد دومی هم داشته باشن - شاغل نیستن و می‌خوان از تو خونه پول در بیارن - مقاله نویسی می‌کنن و می خوان حرفه‌ای تر این کار رو انجام بدن - وبسایت دارن و می‌خوان مقاله هایی بنویسن که در گوگل به راحتی بالا بیان -می‌خوان سئو محتوا رو یاد بگیرن نکته مهم : این وبینار به هیچ عنوان تئوری نیست و به شما به صورت کاملا عملی این کار رو نشون میدیم و با هم نیمچه مقاله ای رو هم می‌نویسیم   عضویت در گروه خصوصی تولید محتوا: بعد از شرکت در این وبینار به شما لینک یگ گروه داده میشه که می‌تونید سوالاتتون رو هر زمان اونجا بپرسید و من پاسخ می‌دم و رفع اشکال می‌کنم هدیه من به شما: در گروه اختصاصی به شما لیست 30 سایت برای پیدا کردن عکس های رایگان با کیفیت برای مقالات + آموزش تولید محتوای گرافیکی بدون فتوشاپ هم هدیه داده می‌شه نمونه کارهای من در وبلاگ فروشگاه آنلاین گیشا اسپرت هست و در کلماتی مانند لگ ورزشی مردانه، جاگ واتر،حفظ عضلات، مکمل hmb و ... در صفحه اول گوگل هستیم
دوره وبینار 5 میلیون تومان درآمد درماه با تولید محتوا در منزل (صفر تا صدمقاله نویسی بر اساس سئو) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط رضا انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 45,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار 5 میلیون تومان درآمد درماه با تولید محتوا در منزل (صفر تا صدمقاله نویسی بر اساس سئو) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی