اطلاعات دوره
وبینار آشنایی با اصول نگارش (Writing) انگلیسی
مسیر آموزشی

وبینار آشنایی با اصول نگارش (Writing) انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نگارش (Writing) انگلیسی معمولاً سخت‌ترین مهارت برای زبان‌آموزان است زیرا در دوره‌های آموزشی بیشتر روی مهارت گفتاری (Speaking) تأکید می‌شود و به همین دلیل زبان‌آموزان آشنایی مناسبی با اصول و فرآیند نوشتن به زبان انگلیسی اشنا نمی‌شوند.  به همین ترتیب، در آزمون‌های بین‌المللی مثل آیلتس، قسمت رایتینگ بیشترین دردسر را برای شرکت‌کنندگان به وجود می‌آورد. زبان‌اموزانی که با اصول نگارش انگلیسی آشنا نباشند به اشتباه به دنبال فرمول‌ها و قالب‌های نگارشی می‌روند و در نهایت نمی‌توانند نمره مناسبی در آزمون کسب کنند.  با شرکت در این وبینار، گام اول برای انگلیسی نوشتن را بر می‌دارید و مهم‌ترین اصول رایتینگ انگلیسی را یاد می‌گیرید. همچنین می‌آموزید که در قسمت رایتینگ آزمون‌های بین‌المللی باید چه اصولی را رعایت کنید و با خطاهای رایج زبان‌آموزان فارسی‌زبان آشنا می‌شوید.    
دوره وبینار آشنایی با اصول نگارش (Writing) انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط نادیا پیرمرادیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آشنایی با اصول نگارش (Writing) انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی