اطلاعات دوره
وبینار صفر تا صد اخذ پذیرش و دریافت بورسیه تحصیلی از کشور ایتالیا ( بورسیه پلاس)
مسیر آموزشی

وبینار صفر تا صد اخذ پذیرش و دریافت بورسیه تحصیلی از کشور ایتالیا ( بورسیه پلاس)

50,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 50,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:علیرضا منصوری2
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وبینار طلایی صفر تا صد پذیرش و دریافت بورسیه تحصیلی از کشور ایتالیا ( مجموعه بورسیه پلاس) با توجه به تعداد بالای متقاضیان آشنایی با چگونگی اخذ پذیرش و دریافت بورسیه تحصیلی از کشور ایتالیا، تصمیم گرفتیم برای اینکه شما به صورت ساده تر و با صرف زمان اندک و صد البته با هزینه کمتر به پاسخ پرسش هاتون برسید و به یک کارشناس در این زمینه تبدیل بشید:)، وبینار طلایی صفر تا صد اخذ پذیرش و دریافت بورسیه تحصیلی از کشور ایتالیا رو برگزار کنیم. با ثبت نام و استفاده از این وبینار، شما اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با تحصیل در ایتالیا و شیوه اپلای در این کشور رو بدست میارید و با راه ها و روش های اخذ بورسیه های تحصیلی در اون آشنا میشید. اینجوری تا حدود زیادی با روند معمول کار ارتباط میگیرید و تا مقدار قابل توجهی میتونید کارهاتون رو خودتون پیش برده و از انجام خرج های اضافه برای دریافت پذیرش از دانشگاه های کشور ایتالیا بی نیاز بشید. ویژگی متمایز این وبینار به این صورت هست که فرد ارائه دهنده، نه تنها همین الان در ایتالیا مشغول به تحصیل هست، بلکه موفق به این شده که بورسیه تحصیلی رو هم اخذ کنه و با صرف کمترین هزینه ممکن در این کشور به تحصیل مشغول بشه. نکته ای که باعث میشه کاربردی ترین، دقیق ترین و به روز ترین اطلاعاتِ مرتبط در این زمینه به مخاطبین این وبینار ارائه بشه. قبل از اینکه ثبت نام کنید، پیشنهاد میکنیم برای اینکه آگاه بشید که در این وبینار دقیقا قراره درباره چه چیزهایی صحبت بشه، حتما نگاهی به سرفصل ها در قسمت پایین بندازید.  این وبینار توسط مجموعه بورسیه پلاس برگزار می شود؛ گروه تخصصی نگارش محتوا در زمینه خدمات آموزشی تحصیل در بهترین دانشگاه های خارج از کشور    
دوره وبینار صفر تا صد اخذ پذیرش و دریافت بورسیه تحصیلی از کشور ایتالیا ( بورسیه پلاس) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط علیرضا منصوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار صفر تا صد اخذ پذیرش و دریافت بورسیه تحصیلی از کشور ایتالیا ( بورسیه پلاس) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی