اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار آموزش تولید محتوا با موبایل
مسیر آموزشی

وبینار آموزش تولید محتوا با موبایل

29,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 29,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:رضا اسکندری3.9
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تمام ابزارهایی که برای اینستاگرام نیاز داری…! مطمئنم همه ما توی این موضوع باهم موافقیم که ابزارها میتونن کارهای ما رو خیلی راحت تر کنن و کمک کنن خیلی سریعتر کارهایی که میخوایم رو انجام بدیم. مثلا فرض کن یه ویدئو ضبط میکنی و وسطش یه اشتباه کوچیک میکنی، به راحتی میتونی با اپلیکیشن هایی که تو موبایل خودت داری، اون تیکه رو حذف کنی و یه ویدئو عالی برای خودت بسازی. یا برای ساخت عکس نوشته، نیازی نیست که حتما کار با فتوشاپ رو بلد باشی، با اپلیکیشن های فوق العاده ای که برای اینکار تو گوشیت داری، توی 5 دقیقه یه عکس نوشته عالی میسازی. آموزش کامل ابزارهای ضروری اینستاگرام توی این وبینار میخوام، بهترین ابزارهایی که برای اینستاگرام نیاز داری رو بهت معرفی کنم و آموزش کامل اون ها رو بهت بدم تا بتونی ازشون استفاده کنی و با استفاده از موبایل خودت محتوایی تولید کنید که دیگران از دیدنش شگفت زده بشن.   هدیه ویژه: "به تمامی شرکت کنندگان این وبینار، کد تخفیف 100 درصدی برای تهیه دوره آموزش ابزارهای ضروری اینستاگرام به ارزش 99 هزار تومان، داده خواهد شد."    
دوره وبینار آموزش تولید محتوا با موبایل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط رضا اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آموزش تولید محتوا با موبایل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی