اطلاعات دوره
وبینار افیلیت مارکتینگ (مطالعه موردی در دیجیکالا)
مسیر آموزشی

وبینار افیلیت مارکتینگ (مطالعه موردی در دیجیکالا)

300,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 300,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:مهدی معظمی0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

  از سال 1396 سیستم کسب درآمد ( Affiliate Marketing ) دیجی کالا راه اندازی شد و تا امروز چالش های بسیار زیادی رو پشت سر گذاشته تا نهایت امروز به جایگاهی رسیده که ماهیانه حداقل 1 میلیارد تومان به کاربران خودش پرداختی داره! تو این پرداخت ها از درخواست های ماهیانه 2 میلیون تومان داریم تا 300 میلیون تومان!! الان فرصت مناسبیه که شما هم از این سیستم استفاده کنید و به جمع این کاربران اضافه بشید و بتونید به راحتی به درآمد حداقل ماهی 20 میلیون تومان برسید. تو این مدت مدل های فعالیت مختلفی رو دیدیم و بررسی کردیم و حتی خودم هم به عنوان یه افیلیت تو این سیستم کار کردم تا هم بتونم مشکلات سیستم رو متوجه بشم و هم تمامی روش ها رو بررسی کنم و الان میخوام تجربه خودم و همچنین موارد موفقی که داشتیم رو بهتون معرفی کنم و کمکتون کنم که از این فرصت استفاده کنید. در این وبینار به هیچ عنوان خبری از مباحث تئوری و تکراری نیست و  کاملا تجربه‌محور و با ارائه نمونه های موفق و همچنین نمایش درآمد واقعی ماهی 20 میلیون تومان یک کاربر حقیقی و آموزش روش دست یافتن به این درآمد ارائه می‌شود. مشاهده اسکرین شات درآمد دی ماه اسکرین شات برخی از نظرات شرکت کنندگان در این وبینار
دوره وبینار افیلیت مارکتینگ (مطالعه موردی در دیجیکالا) دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مهدی معظمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 300,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار افیلیت مارکتینگ (مطالعه موردی در دیجیکالا) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی