اطلاعات دوره
وبینار بازاریابی محتوایی در اینستاگرام برای کسب‌و‌کارهای کوچک
مسیر آموزشی

وبینار بازاریابی محتوایی در اینستاگرام برای کسب‌و‌کارهای کوچک

60,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 60,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سلام پارسا کاکویی هستم، یک بازاریابِ محتوایی! امیدوارم تیترِ وبینار باعث نشده باشه که اشتباه تصمیم بگیرید؛ اینجا قرار نیست درباره افزایش فالوئر اینستاگرام صحبت کنیم! تو این وبینار قراره با هم درباره محتوا و ارزش محتوا در شبکه‌های اجتماعی حرف بزنیم. قراره بگیم که چطوری می‌شه برای کسب‌وکارمون محتوای ارزشمند و مخاطب‌پسندی رو خلق کنیم. حرف از مخاطب شد! تو این وبینار قراره راه‌های شناخت مخاطب رو مرور کنیم و مخاطب کسب‌و‌کارمون رو بشناسیم.   این وبینار فقط به دوستانی پیشنهاد می‌شه که که به ارزش محتوا و بازاریابی محتوایی در شبکه‌های اجتماعی پِی بردن!   چون باید آگاهانه همراه من باشید پس حتما بخش سرفصل‌ها رو مطالعه کنید.    
دوره وبینار بازاریابی محتوایی در اینستاگرام برای کسب‌و‌کارهای کوچک دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط پارسا کاکویی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 60,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بازاریابی محتوایی در اینستاگرام برای کسب‌و‌کارهای کوچک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی