اطلاعات دوره
آموزش رایگان Emmet
مسیر آموزشی

آموزش رایگان Emmet

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی شیخ4.4
  • زمان:1 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از دوره آموزش رایگان Emmet چیست؟ در زمینه برنامه­‌نویسی و کار با کدها، ابزارهایی فراهم شده‌­اند که می‌­توانند به کار برنامه‌­نویسان سرعت ببخشند و کارشان را در کدهای معمول و عمومی کم‌تر کنند. Emmet یکی از ابزارهای پرکاربرد در زمینه طراحی وب سایت­‌ها به ­شمار می­ رود که با فراهم نمودن یک زبان میانبر و در عین حال رعایت استاندارد­ها برای نوشتن کدهای HTML, XML و CSS مورد استفاده قرار می‌­گیرد. در دوره آموزش رایگان Emmet به معرفی و نصب این پلاگین می‌پردازیم و قسمت‌های مختلف آن را آموزش می‌دهیم. همان­طور که می­‌دانید برنامه‌­نویسان سعی دارند در زمان صرفه­‌جویی کنند و از روش‌­هایی استفاده کنند که بازده کار آن‌­ها را افزایش دهد تا بتوانند در مدت ­زمان کوتاه­‌تری کد­های بیشتری را بنویسند. از این رو Emmet یکی از ابزارهایی است که به برنامه­ نویسان کمک بسیار زیادی کرده است.   پلاگین Emmet چیست و چه کاربردی دارد؟ در واقع Emmet (که قبلا Zen Coding نامیده می‌شد) مجموعه‌ای از افزونه‌ها برای ویرایشگرهای متن (IDE) است که کدنویسی و ویرایش با سرعت بالا در HTML، XML، XSLT و سایر فرمت‌های کد را امکان‌پذیر می‌کند. Emmet در سال 2008 ارائه شده است و شما می­‌توانید به کمک روش‌­هایی که این پلاگین در اختیارتان قرار می‌دهد، در زمانی کم، حجم کد زیادی را بنویسید و به این ترتیب در وقت خود صرفه­‌جویی کنید. به صورت کلی Emmet سرعت توسعه شما را به شدت افزایش می‌­دهد و می­‌تواند در میزان کیفیت و بالا بردن حجم کار شما نقش مفید و مهمی را ایجاد کند.   این دوره مناسب چه کسانی است؟ با توجه به مباحثی که در این دوره تهیه شده است این دوره برای همه برنامه‌­نویسان، علاقه­‌مندان به برنامه‌­نویسی، دانشجویان و فارغ­‌التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر می‌­تواند مناسب و کاربردی باشد. شرکت­‌کنندگان برای شرکت در این دوره نیاز به آشنایی اولیه با مفاهیم برنامه­‌نویسی دارند و با آشنایی با مفاهیم اولیه برنامه­‌نویسی می‌­توانند از مطالب این دوره آموزشی استفاده کنند.   منابع و الزامات دوره­‌ی آموزشی Emmet چیست؟ اصلی­‌ترین منبع این دوره آموزشی جزوه استاد درس است. اهمیت و الزام این دوره در کاربرد گسترده Emmet و نیاز به آموزش صحیح مباحث این دوره است.   این دوره در چند جلسه و کجا تدریس شده است؟ دوره آموزش Emmet در وب‌­پروگ تولید شده است و توسط مکتب‌­خونه منتشر شده است. این دوره شامل 21 جلسه آموزش غیرحضوری می‌­باشد که حدودا 70 دقیقه آموزش به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده­ است و شما می‌­توانید تمامی قسمت­‌های دوره رایگان آموزش کدنویسی سریع با Emmet را به طور رایگان دانلود کنید.   از عناوین مهم این دوره : معرفی پلاگین Emmet و نصب آن ویژگی‌­های پلاگین Emmet کار با Abbreviations Syntax کاربرد CSS Abbreviations کاربرد Actions نحوه Customization در پلاگین Emmet و …
دوره آموزش رایگان Emmet دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان Emmet را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

درود به شرفت

کاربر مکتب‌خونه

خیلی عالی

کاربر مکتب‌خونه

سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی بسیار عالی. خیلی ممنون و سپاسگزارم از تدریس عالی تون.

داریوش

دوره بسیار خوب و مفیدی بود مخصوصا اینکه استاد تسلط بالایی به موضوع داشتند ممنون از استاد محترم آقای علی شیخ

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی