اطلاعات دوره
برندها در زمان بحران
مسیر آموزشی

برندها در زمان بحران

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اینکه برندها در زمان بحران باید چه تمهیداتی بیاندیشند تا تصویر عمومی آنها خدشه دار نشود، از جمله مواردی است که معمولا صاحبان کسب و کار نسبت به آن حساسیت ویژه‌ای دارند. در این وبینار ماندانا آیینه‌چیان قرار است راجع به مسئولیت اجتماعی برندها در زمان بحران و همچنین روش‌های حفظ برند در زمان بحران به طرح چند مساله و ارائه راه حل بپردازد.    ماندانا آیینه‌چیان از زبان خودش لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1373 و لیسانس Business Information & computing systems در سال 1388 از دانشگاه ولز؛ شروع کار در آژانس تبلیغاتی سیته از سال 1371 به ترتیب به عنوان طراح گرافیک - مدیر اجرایی - مدیر پروژه و طراح کمپین های تبلیغاتی - همکاری با انتشارات سیته به عنوان ویراستار فنی کتاب های تخصصی مارکتینگ و تبلیغات - گذراندن دوره ام بی ای در سال 1398 در آکادمی مجازی ایرانیان - فعالیت های داوطلبانه محیط زیستی از سال 1376 - مشاور برند (فریلنسر) از 1395 - در کار مشاوره برند تنها با برندهایی همکاری می کنم که 1- ایرانی باشند 2- محصولات آنان با اهداف توسعه پایدار در تقابل نباشد.
دوره برندها در زمان بحران دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط ماندانا آیینه‌چیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره برندها در زمان بحران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی