اطلاعات دوره
آموزش رایگان Sass
مسیر آموزشی

آموزش رایگان Sass

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی شیخ4.4
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از دوره آموزش Sass پروژه محور چیست‎؟  Sass یک زبان سبک است که در ابتدا توسط Hampton Catlin طراحی و توسط ناتالی ویزنباوم ساخته شده و به عبارتی به اجرا درآمده است. SASS یا Syntactically Awesome Style Sheets یک پیش‌پردازنده برای CSS است اما جایگزین CSS نمی‌­باشد و فقط روشی برای کوتاه‌­ترنویسی است. به بیانی استفاده از Sass موجب کاهش تکرار CSS می‌شود و صرفه‌جویی بسیار زیادی در زمان می‌کند. Sass به خوبی می‌تواند سبک­‌های بسیار بزرگ و سنگین و متفاوت ساختار سند را توصیف کند و به زبان اصلی قدرت و ظرافت می­‌بخشد و کمک می‌­کند تا با­ر­ها و بارها به آسانی بتوانید از یک کد استفاده کنید. SASS اضافه کردن متغیرها، قوانین توافقی، mixins، واردات درون‌خطی inline imports ، وراثت inheritance و غیره را به نحو کاملا سازگار با CSS برای شما تسهیل می­‌کند.   ویژگی‌های Sass چیست؟ نسبت به CSS پایدارتر، زیباتر و قدرتمندتر است. بر پایه‌ی جاوااسکریپت است و از CSS پشتیبانی می‌­کند. Syntax خود را دارد و در CSS خوانده می‌­شود و قابل ترکیب با CSS است. پیش‌پردازنده متن باز دارد که به CSS تفسیر می‌­شود. از توسعه زبان متغیرها variables ، nesting و mixins پشتیبانی می‌­کند. توابع مفید بسیاری برای تغییر رنگ و مقادیر دیگر را در اختیار شما قرار می‌­دهد. ویژگی‌های بسیاری مانند دستورالعمل‌­های کنترل بر کتابخانه‌­ها را فراهم می‌­کند. امکان ایجاد خروجی well-formatted و سفارشی را دارد.    دوره آموزش Sass پروژه محور مناسب چه کسانی است؟ این دوره آموزشی مناسب همه افراد علاقه‌­مند و متخصصانی است­ که علاقه‌­مند به یادگیری Sass هستند. افرادی که می‌خواهند به یاری Sass وب سایت‌ها و وبلاگ‌­های شخصی یا غیرشخصی خود را جذاب‌­تر و کارآمدتر کنند. این دوره برای طراحان وب و برنامه‌­نویسان رابط کاربری است که می‌خواهند سطح طراحی‌های خود را ارتقاء دهند و با ابزار‌های حرفه‌ای، پروژه‌های بسیار حرفه‌­ای انجام دهند.    دوره آموزش Sass پروژه محور در چند جلسه تدریس می­‌شود؟ این دوره شامل 6 جلسه آموزش ویدیویی است که جمعا حدود 150 دقیقه آموزش در اختیار شما عزیزان به صورت کاملا رایگان و همراه با فایل‌­های تمرینی و ویدئو قرار داده خواهد شد. 
دوره آموزش رایگان Sass دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان Sass را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

شیر مادرت حلالت

کاربر مکتب‌خونه

استاد شیخ کیفیت کارتون خیلی عالیه

مصطفی

سلام خیلی دوره خوبی بود روش تدریستون خیلی خوبه منکه از دوره خوشم اومد ممنون از دوره های رایگانی که میزارین البته که اگه بچه ها بخوان بهتر با مطالب اشنا بشن باید دوره های پولی ایشون رو هم بگیرن مخصوصا بوت استرپ در دنیای واقعی

مهدی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت استاد عزیز خیلی خیلی ممنونم بابت این دوره جامع و عالی sass ممنونم که همه چیز را کامل توضیح دادید دوره ای واقعا کامل بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی