اطلاعات دوره
وبینار تبلیغات اثربخش در اینستاگرام
مسیر آموزشی

وبینار تبلیغات اثربخش در اینستاگرام

39,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 39,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:مجید حقیقی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اینستاگرام یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی در ایران و بواسطه دارا بودن میلیون ها کاربر فعال ایرانی، بستری مهم برای توسعه کسب و کار و همچنین افزایش کسب درآمد و همچنین بعنوان ابزاری جذاب برای بازاریابان دیجیتالی محسوب می شود. از این رو فعالان اینستاگرامی در تلاش هستند تا بتوانند بخشی از فالوور های فعای در اینستاگرام را به سمت صفحات خود جذب نمایند. از نظر من تنها راه اصولی جذب مخاطب اورگانیک تولید محتوای منحصر بفرد و در کنار آن برای تسریع در جذب فالوور تبلیغات اثربخش نقشی حیاتی را ایفا می کنند. در وبینارهای گذشته درباره روشهای جذب فالوور اورگانیک صحبت کردم که می توانید در این وبینار آن را مشاهد کنید. اما در این وبینار 2 ساعته قرار هست درباره موضوع مهم تبلیغات اثربخش صحبت کنم.     اهداف در این وبینار که با هدف آموزش تبلیغات اثربخش به کاربران اینستاگرامی که علاقمند به توسعه صفحات خود هستند، کمک خواهم نمود تا بتوانند یک صفحه با کیفیت با هزاران فالوور هدفمند ایجاد نمایند و در نهایت بتوانند از روشهای مختلف درآمد خود را افزایش دهند.   در نهایت توصیه میکنم اگر علاقمند به در اختیار داشتن بخش بزرگتری از بازار دیجیتالی هستید این وبینار را از دست ندهید و به رشد کسب و کار و افزایش درآمدتان کمک کنید.
دوره وبینار تبلیغات اثربخش در اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مجید حقیقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تبلیغات اثربخش در اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی