اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تحول در فروش با CRM، نیمه پر لیوان در شرایط بحران
مسیر آموزشی

تحول در فروش با CRM، نیمه پر لیوان در شرایط بحران

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:میلاد مظاهری0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در شرایط کنونی با بالا رفتن هزینه های تولید سرنخ ها (افزایش قیمت تبلیغات، هوشمندی مشتریان در انتخاب و رقابت زیاد ) به  ابزارها و استراتژی های نیاز است تا بتوان تعداد بیشتری از این سرنخ ها را به مشتری تبدیل کرد .یکی از مهترین این ابزار نرم افزار CRM است،‌ ابزاری که اکنون توسط بیش از ۶۰ درصد کسب و کارهای کوچک و متوسط در دنیا استفاده می شود، در حالیکه این عدد در ایران زیر ۵ درصد است.   میلاد مظاهری از زبان خودش میلاد مظاهری مدیر فروش و پشتیبانی CRM دیدار،  مهندس صنایع، سال ها تجربه در زمینه مدیریت فروش و بازاریابی داشته ام و همیشه از چالش های مهم برای من، حفظ شرایط فروش نرمال در مواقع بحرانی بوده است. در این وبینار توضیح خواهم داد که نرم افزار سی آر ام چگونه با افزایش نرخ تبدیل در بازاری که تقاضا کاهش یافته است، شما را در مسیر فروش متعادلی نگه داشته و بستر شما را برای توسعه های آتی، پسا بحران آماده می کند
دوره تحول در فروش با CRM، نیمه پر لیوان در شرایط بحران دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط میلاد مظاهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تحول در فروش با CRM، نیمه پر لیوان در شرایط بحران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی