اطلاعات دوره
ارتباطات ثروت ساز
مسیر آموزشی

ارتباطات ثروت ساز

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

موفقیت در بازاریابی تلفنی دلیل موفقیت های کم فروشندگان در بازاریابی تلفنی این است که رویکرد جذابی برای فروش تلفنی نداشته و به همین دلیل این رویکرد موجب نمی شود که هر شنونده ای دست از کار خود برداشته و به صحبت های آن ها گوش دهد. تهیه یک فرمول موثر فروش برای بسیاری از فروشندگان بسیار با اهمیت است. با این وجود باید به این نکته هم توجه داشت که اگر در حال برنامه‌ریزی برای جذب فردی از طریق بازاریابی تلفنی موفق هستید که پیش از این هیچ شناختی از شما و شرکت شما ندارد و نیز انتظار دریافت چنین تلفنی را هم از طرف شما ندارد، باید نکات بسیار زیادی را مد نظر قرار دهید؛ چرا که شما تنها چند ثانیه تا متقاعد کردن مخاطب خود برای پذیرفتن تصمیمی مبنی بر ادامه ی مکالمه با خودتان فرصت دارید، بنابراین آموزش بازاریابی تلفنی اهمیت بسزایی دارد.   بازاریابی تلفنی چیست؟ بازاریابی تلفنی (شامل فروش، تبادل نظر و هر نوع ارتباط تلفنی عرضه‌کننده‌ی محصول با مشتری) مهارتی است که هر فروشنده‌ای باید با آن آشنا باشد. این شکل کلی از فروش و بازاریابی تلفنی را می‌توان مذاکره تلفنی نامید. تلفن، به عنوان یک ابزار ارتباطی در مذاکره، هم‌چنان کارکرد خود را حفظ کرده و می‌توان گفت ابزارهای ارتباط دیجیتالی نوین، مکمل آن شده‌اند و نه جایگزین آن.   فروش تلفنی یا بازاریابی تلفنی؟ برای تفکیک این دو اصطلاح، گفته می‌شود که فروش تلفنی، صرفاً برای اطلاع رسانی و فروش یک یا چند محصول مشخص با ویژگی‌های مشخص به مجموعه‌ای از سرنخ‌هاست. اما بازاریابی تلفنی می‌تواند برای نظرسنجی از مشتریان، ارزیابی بازارهای بالقوه، نزدیک‌تر کردن رابطه‌ی کسب و کار با مشتریان فعلی،‌ مدیریت ارتباط با مشتری و کارهای دیگری از این دست نیز به‌کار گرفته شود.   چگونه بازاریابی تلفنی را اثربخش تر کنیم؟ کلید اثر بخش نمودن تماس های مربوط به بازاریابی تلفنی این است که ابزارها و فرایندهای مناسب در اختیار داشته باشیم. به این شکل هنگام تماس، با برقراری تماس با افراد نادرست، کمبود اطلاعات فروش یا نداشتن هدف مشخص از تماس مواجه نمی شوید. طراحی صدای فروش  استفاده از تکنیک های هوش فروش شناسایی محرک های فروش ساخت بانک های اطلاعاتی مناسب از مشتریان شناخت افراد و روابط در شرکت ها نعریف اهداف ایده آل فروش شخصیت شناسی مشتریان ایجاد تعادل بین بازاریابی داخلی و بیرونی نگرش پرانرژی و برونگرا مهارت های خوب گوش دادن مهارت حل مساله طراحی دیالوگ های فروش اصول پاداش / تنبیه ارائه راه حل به جای محصول    
دوره ارتباطات ثروت ساز دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مجید ناظمی،حمید امامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ارتباطات ثروت ساز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی