اطلاعات دوره
آموزش سیستم ادمین با لینوکس - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش سیستم ادمین با لینوکس - مقدماتی

832,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 832,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:نصیر خانی0
  • زمان:14 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش سیستم ادمین با لینوکس – مقدماتی چیست؟ اصلی­‌ترین مسئولیت ادمین لینوکس مدیریت سیستم‌­ها و سرورهای لینوکس است. علاوه بر این یکی دیگر از فعالیت­‌های مدیر و ادمین لینوکس راه‌اندازی معماری سیستم، مثل پایگاه‌های داده پشتیبان و اسکریپت‌ها است. ادمین لینوکس نقش بسیار موثری در ایمن‌سازی و عیب‌یابی سیستم‌­های لینوکس دارد و مسئول اجرای تغییرات در سیستم به حساب می‌­آید. دوره «آموزش سیستم ادمین با لینوکس – مقدماتی» وظایف ادمین سیستم برای مدیریت سرورهای لینوکس Red Hat Enterprise را پوشش می‌­دهد. به این ترتیب است که در این دوره به طور جزئی تمامی نیازهای یک ادمین لینوکس در تمام مراحل مورد بررسی و آموزشی قرار گرفته است. Red Hat System Administration I (RH124) با تمرکز بر مفاهیم اساسی لینوکس شما را به توانایی­‌های لازم برای مدیریت لینوکس مجهز می­‌کند.   مباحث آموزشی این دوره به طور مشخص شامل موارد زیر است: مقدمه­­‌ای بر خط فرمان مدیریت ذخیره‌سازی فیزیکی نصب و پیکربندی اجزای نرم­‌افزار و خدمات بررسی اتصالات شبکه و محدودیت­‌های فایروال مدیریت و ایمن‌سازی فایل‌­ها و سیستم‌­های فایل نظارت و مدیریت فرآیندهای در حال اجرا عیب‌یابی مشکلات و تجزیه و تحلیل سیستم‌ها با Red Hat Insights مدیریت سیستم­‌ها از راه دور به وسیله SSH و کنسول وب   هدف از برگزاری دوره آموزش سیستم ادمین با لینوکس چیست؟ اصلی‌­ترین هدف در نظر گرفته شده برای مراحل مختلف این دوره، آشنایی شرکت‌­کنندگان با عملکرد و وظایف یک ادمین لینوکس و یادگیری مباحث مورد نیاز برای این افراد بوده است.   دوره آموزش سیستم ادمین با لینوکس – مقدماتی برای چه کسانی مناسب است؟ در تهیه مباحث آموزشی این دوره سعی شده است تا گروه‌­های زیادی بتوانند از آموزش ارائه شده بهره­‌مند شوند. مدیران سیستم ویندوز، مدیران شبکه و مدیران سیستمی که علاقه­‌مند به تکمیل مهارت‌­های خود هستند می‌توانند از این دوره استفاده زیادی داشته باشند. علاوه بر این افراد مدیران سیستم­‌های لینوکس که مسئولیت­‌های زیر را دارند نیز می­‌توانند مخاطبان این دوره باشند: پیکربندی، نصب، ارتقاء و نگهداری سیستم‌های لینوکس با استفاده از استانداردها و رویه‌­های تعیین شده و ارائه پشتیبانی عملیاتی مدیریت سیستم‌ها برای نظارت بر عملکرد و در دسترس بودن سیستم نوشتن و استقرار اسکریپت­‌ها برای اتوماسیون وظایف و مدیریت سیستم   در انتهای دوره آموزش سیستم ادمین با لینوکس شرکت‌کنندگان چه دستاوردی خواهند داشت؟ با توجه به محتوای ارائه شده در این دوره انتظار می­‌رود تا مخاطبان دوره در پایان به مهارت‌­های زیر دست پیدا کرده باشند: مدیریت فایل‌­ها به کمک خط فرمان فایل‌های متنی را ایجاد، مشاهده و ویرایش کنید کاربران و گروه‌های محلی را مدیریت کنید نظارت و مدیریت بر فرآیندهای لینوکس خدمات و مشکلات سیستم را کنترل کنید کنترل دسترسی به فایل‌ها با مجوزهای سیستم فایل فایل‌­های گزارش را تجزیه و تحلیل و ذخیره کنید سرویس OpenSSH را پیکربندی و ایمن کنید بسته­‌های نرم­‌افزاری را نصب و به روز کنید دسترسی به فایل سیستم­‌های لینوکس مدیریت شبکه لینوکس   دوره آموزش سیستم ادمین با لینوکس در چند فصل تهیه شده است؟ مباحث این دوره در 14 فصل و طی 14 جلسه تهیه و تدوین شده است. طی این 14 فصل مخاطبان محترم دوره آموزش را از ساده‌­ترین مباحث و تعاریف تا جدیدترین و به‌روزترین مباحث دنبال خواهند کرد.
دوره آموزش سیستم ادمین با لینوکس - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط نصیر خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 832,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم ادمین با لینوکس - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی