اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار تکنیک‌های کاربردی دیجیتال مارکتینگ (در راهِ دل)
مسیر آموزشی

وبینار تکنیک‌های کاربردی دیجیتال مارکتینگ (در راهِ دل)

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چرا شما باید تکنیک‌های نویسندگی را یاد بگیرید؟ بگذارید من با گفتن یک راز کوچک شروع کنم: "نوشتن حتی برای نویسندگان حرفه‌ای هم سخت است. نوشتن مهارتی نیست که به طور طبیعی یاد گرفته شود." محتوای موثر به مخاطبین شما یعنی همان خوانندگان شما مربوط و برای آنها مفید است. محتوای موثر برای رسیدن به اهداف درآمدی کسب و کار در اولویت اول قرار دارد. نوشته‌ها، نه تنها برای فروختن کالا یا خدمات به مشتریان تولید می‌شود بلکه باید در راستای کمک به آنها صورت گیرد. برای اینکه برای مخاطبین ‌ترمز به وجود بیاورید تا نوشته شما را مرور کنند، باید جوری بنویسید که مفید و کمک‌کننده باشد. وقتی که نوشته‌ی شما مفید باشد، روز به روز و ماه به ماه افراد بیشتری با شما و کسب‌وکارتان ارتباط برقرار ‌می‌کنند. آنها به  خاطر جوری که شما تحث تاثیر قرارشان دادید و چیزی که از شما یادگرفته‌اند، به ایده‌ها و دانش شما اعتماد ‌می‌کنند و بعد آنها به شما به عنوان منبع اطلاعات تکیه ‌می‌کنند. من آیدین داریان قصد دارم، چند تکنیک ساده برای موثر‌نوشتن را در این وبینار آموزش دهم تا بتوانید غریبه‌های بیشتری را به مخاطب تبدیل کنید.   چرا شما باید تکنیک‌های تبلیغات آنلاین را یاد بگیرید؟ حتما تا به حال به ضرورت تبلیغات اصولی پی برده‌اید، بسیاری از كسب و كارهای كوچك و نوپا با رعایت اصولِ تبلیغات دیجیتال توانسته‌اند گوی رقابت را از شركت‌های سنتی بربایند و سهم بازار را از آن خود كنند. شبكه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری، تبلیغات درون اپلیكیشنی، گوگل ادز و... از جمله ابزارهای تبلیغات دیجیتالی هستند كه شما با تسلط بر تكنیک‌های آنها می‌توانید كسب و كار خود را در فضای آنلاین گسترش دهید. من شراگیم مرادی قصد دارم، چند تکنیک کاربردی درباره‌ی تبلیغات آنلاین را به شما آموزش دهم تا بتوانید در دنیای وب بهتر و موثرتر دیده شوید.    کل درآمد حاصل از این وبینار با افتخار به مرکز توانبخشی و مراقبتی نیلوفران آبی ایران تقدیم می‌شود.  
دوره وبینار تکنیک‌های کاربردی دیجیتال مارکتینگ (در راهِ دل) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط آیدین داریان،شراگیم مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تکنیک‌های کاربردی دیجیتال مارکتینگ (در راهِ دل) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی