اطلاعات دوره
وبینار کاربردی خلق مسیر تصمیم مشتری در دیجیتال مارکتینگ
مسیر آموزشی

وبینار کاربردی خلق مسیر تصمیم مشتری در دیجیتال مارکتینگ

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:حامد وثوقی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مسیر تبدیل شدن یک مشتری بالقوه به مشتری واقعی (و سپس مشتری وفادار)، معمولاً مسیری طولانی و چندمرحله‌ای است؛ مسیری که می‌توان آن را به یک سفر تشبیه کرد.  سفر از نقطه‌ی ناآشنایی تا خرید و شکل‌گرفتن رابطه‌ی عمیق. استفاده از نقشه‌ی سفر، در شاخه‌های مختلفی از مدیریت، بازاریابی و فروش، مفید است و نمی‌توان آن را به یک زمینه‌ی خاص محدود کرد.  نقشه‌ی سفر مشتری یکی از بهترین راه‌های تحلیل رفتار مشتری‌ها‌ است. این نقشه کمک می‌کند نیازهای کاربر را متوجه شوید و درنتیجه برای بهبود برند اقدام کنید. سفر مشتری، به تشریح کلیه مراحل ارتباط مشتریان با برند و ارائه محصول و خدمت به وی می پردازد و فرایند قبل از فروش، فروش و پس از فروش را مورد بررسی عمیق قرار می دهد. سفر مشتری بعضا ممکن است بصورت مرحله به مرحله و از پیش تعریف شده انجام نشود و خریدار مستقیما بدون گذراندن مراحل از پیش تعریف شده و تنها با یک آگاهی ابتدایی اقدام به خرید نماید. اما این دلیلی بر عدم ترسیم یک نقشه راه ویژه برای جذب و نگهداشت مشتری نخواهد بود. قطعا هر سازمانی بر اساس شاخص های کلیدی خود باید اقدام به ترسیم "نقشه سفر مشتری" خود نماید که می تواند بسیار متفاوت از دیگر سازمان ها باشد و این محقق نخواهد شد جز با درک درست تجربه مشتریان CX یا Customer Experience که مستلزم بهبود مستمر در مقایسه با رقبا است.    
دوره وبینار کاربردی خلق مسیر تصمیم مشتری در دیجیتال مارکتینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حامد وثوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کاربردی خلق مسیر تصمیم مشتری در دیجیتال مارکتینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی