اطلاعات دوره
دوره آنلاین تابلوخوانی و آشنایی با سایت tsetmc
مسیر آموزشی

دوره آنلاین تابلوخوانی و آشنایی با سایت tsetmc

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از نیازهای یک سرمایه‌گذار بعد از ورود به بازار سرمایه این است که به تابلو بورس و بازار خوانی به اندازه کافی مسلط باشد تا بتواند اتفاقاتی را که در تابلو معاملاتی بورس مشاهده می‌کند، تجزیه و تحلیل کرده و با استفاده از اطلاعات به دست آمده به خرید و فروش سهام بپردازد. تابلوخوانی یعنی پیش بینی آینده قیمت تنها با تکیه بر مشاهدات از روی تابلوی معاملات بورس. در این روش فرد نیاز به تحلیل تکنیکال یا تحلیل بنیادی ندارد و شخص می تواند با پیگیری جریان سفارشات آینده قیمتی یک سهم را پیش بینی کند. پر واضح است که اگر این روش در کنار سایر رواش های تحلیلی استفاده شود نتایج بسیار بهتری کسب خواهد شد.
دوره دوره آنلاین تابلوخوانی و آشنایی با سایت tsetmc دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط امیر حسین بهشتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آنلاین تابلوخوانی و آشنایی با سایت tsetmc را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی