اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار دوره آنلاین تندخوانی و تقویت ذهن-پیشرفته ( جلسه اول رایگان )
مسیر آموزشی

وبینار دوره آنلاین تندخوانی و تقویت ذهن-پیشرفته ( جلسه اول رایگان )

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آنلاین تندخوانی و تقویت ذهن ( جلسه اول ) این دوره شامل 8 جلسه بصورت آنلاین می باشد بعد از شرکت در این دوره چه اتفاقی برای شما می افتد ؟ سرعت مطالعه و درک مطلب شما حداقل 3 برابر می شود  روش های صحیح مطالعه کتابهای مختلف رو یاد می گیرید آشنایی با بهترین روش های خلاصه برداری در دنیا و روش فوق العاده نقشه ذهنی روش خواندن بدون فراموشی یا روش هشت مرحله ای دانشگاه هاروارد بالا بردن تمرکز با تمرینات و تکنیک های افزایش تمرکز برای بالا بردن درک مطلب و یادگیری عمیق در مطالعه روش حفظ و سپردن به حافظه بلند مدت ، حفظ کلمات و فرمولهای سخت ، اشعار و آیات قرآنی  و تکنیک های افزایش قدرت چشم ، عضلات چشم و حوزه دید و صدها تکنیک مفید برای مطالعه چطور با همه توان ذهن مطالعه کنیم ؟و یاد می گیریم که یک مطالعه گر حرفه ای بشیم همراه این دوره ، دفترچه تمرینات ، پشتیانی از طریق تلگرام و اینستاگرام و جلسات غیر حضوری با چند پلتفرم مختلف صورت می گیرد   برای شرکت در دوره جدید و دریافت ویدئو جلسه اول بصورت رایگان و دریافت هدایا عدد 1 را به شماره 09157004530 ارسال کنید.
دوره وبینار دوره آنلاین تندخوانی و تقویت ذهن-پیشرفته ( جلسه اول رایگان ) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مجید عطایی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار دوره آنلاین تندخوانی و تقویت ذهن-پیشرفته ( جلسه اول رایگان ) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی