اطلاعات دوره
دوره تکمیلی داده کاوی اطلاعات مشتریان  با استفاده از نرم افزار رپیدماینر (ایده ها و پیشنهادهایی برای تحلیل داده های مشتریان)
مسیر آموزشی

دوره تکمیلی داده کاوی اطلاعات مشتریان با استفاده از نرم افزار رپیدماینر (ایده ها و پیشنهادهایی برای تحلیل داده های مشتریان)

800,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 800,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره تکمیلی داده کاوی اطلاعات مشتریان مشتری محور بودن بدون تحلیل اطلاعات مشتریان و بدون استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده از مشتریان امکان پذیر نمی‌باشد. نرم افزار رپیدماینر یک نرم افزار کاربردی بوده که نیاز به کد نویسی نداشته و برای افرادی که میخواهند در مدت کوتاهی با یکی از ابزارهای مهم داده کاوی آشنا شوند و به تحلیل داده های مشتریان خود بپردازند مناسب خواهد بود. با استفاده از نرم افزار رپیدماینر می توانید مدل های کاربردی و مفیدی برای تحلیل داده های مشتریان خود ایجاد کنید. اما ممکن است که هنگام تحلیل داده های مشتریان خود و در فرآیند مدلسازی با مشکلاتی مواجه شوید. گاهی اوقات تعداد متغیرهایی که از مشتریان خود در دست دارید زیاد است و تشخیص اهمیت ویژگی ها برای شما مشکل است. گاهی اوقات با داده های نامتوازن سر و کار دارید. گاهی اوقات با داده هایی سر و کار دارید که پیش از مدلسازی نیاز به ایده هایی برای آماده سازی دارند. گاهی وقت ها نیاز دارید که پس از خوشه بندی به تحلیل خوشه ها بپردازید و بر اساس ویژگی هایی که از مشتریان در دست دارید به پیش بینی رفتار آن ها بپردازید. گاهی اوقات نیاز به اجرای مدل های دو مرحله ای و ترکیبی دارید. در این دوره می خواهیم پیشنهادها و ایده هایی در این راستا و به منظور داده کاوی اطلاعات مشتریان با استفاده از نرم افزار رپیدماینر در اختیارتان قرار دهیم. هدف این دوره آشنایی بیشتر شما با نرم افزار رپیدماینر و استفاده پیشرفته تر و تکنیکی تر از نرم افزار رپیدماینر به منظور تحلیل داده ها و اطلاعات مشتریان می باشد.   زمان دوره 9 ساعت ( 3 جلسه 3ساعته ) شروع دوره 16 دی ۱۳۹۷ یک شنبه ها ساعت ۱۹ الی ۲۲ در  3 یکشنبه متوالی در تاریخ های 9و16و 23 دی برگزار می شود. مخاطبان دوره برای افرادی که میخواهند در مدت کوتاهی با یکی از ابزارهای مهم داده کاوی آشنا شوند و به تحلیل داده های مشتریان خود بپردازند این دوره مناسب مدیران فروش و بازاریابی است که داده‌های مشتریان را در اختیار دارند و قصد استفاده تحلیلی از این داده‌ها را دارند. کارشناسانی که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری فعالیت می‌کنند و با داده‌های مشتریان سر و کار دارند و قصد یادگیری روش‌های تحلیل داده‌های مشتریان را دارند. دانشجویان و فارغ التحصیلانی که می‌خواهند با دانش روز داده‌کاوی کاربردی به عنوان بخشی از از آماده‌سازی خود برای یافتن شغل در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری آشنا شوند.
دوره دوره تکمیلی داده کاوی اطلاعات مشتریان با استفاده از نرم افزار رپیدماینر (ایده ها و پیشنهادهایی برای تحلیل داده های مشتریان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 339 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر شقایق ابوالمکارم،دکتر شقایق ابوالمکارم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 800,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره تکمیلی داده کاوی اطلاعات مشتریان با استفاده از نرم افزار رپیدماینر (ایده ها و پیشنهادهایی برای تحلیل داده های مشتریان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی