اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار برنامه نویسی به زبان متلب
مسیر آموزشی

وبینار برنامه نویسی به زبان متلب

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

  نرم افزار متلب یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار ها در حوزه مهندسی بخصوص مهندسی پزشکی ، برق ، شیمی ، مکانیک و... میباشد که در بسیاری از صنایع استفاده می شود و اساساً در هر شغل و حرفه ای که نیازمند تجزیه و تحلیل داده ها است کاربرد وسیع دارد. با توجه به اینکه در عصر حاضر دیتا و اطلاعات جزء مهم ترین و راهبردی ترین ارکان یک سازمان می باشد، بنابراین تحلیل داده ها و انجام محاسبات ریاضی و آماری با نرم افزار متلب از اهمیت چشمگیری برخوردار است و این برای شما بسیار ارزشمند است که قادر هستید به سرعت و به راحتی دیتا های خود را تحلیل نمایید. ویژگی های این دوره ما در این دوره بصورت مقدمات از صفر زبان برنامه نویسی متلب را شروع خواهیم کرد ، و قدم به قدم برای یادگیری شما پیش خواهیم رفت. ویژگی های دوره: آنلاین ( در هر مکانی که باشید به راحتی یاد بگیرید) تعداد جلسات 8 جلسه  پرسش و پاسخ اختصاصی بعد از پایان کلاس دسترسی به ویدیو ها کلاس بعد از اتمام کلاس ارائه فایل ها و کد ها  صدور گواهی دوره  و....        
دوره وبینار برنامه نویسی به زبان متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط آرمین گرمرودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار برنامه نویسی به زبان متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی