اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ریتنشن مارکتینگ (حفظ مشتری و ایجاد تکرار خرید)
مسیر آموزشی

ریتنشن مارکتینگ (حفظ مشتری و ایجاد تکرار خرید)

85,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 85,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:هادی مرادی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ریـتـنـشـن (Retention): من معادل مناسبی برای این مفهوم بازاریابی در زبان فارسی ندیده ام. معادلی که من آنرا گویای این مفهوم بدانم ماندگاری مشتری ست. ماندگاری مشتری، مجموعه فعالیت های بازاریابیست در جهت ِ: ایجاد تکرار خرید برای مشتریان جذب شده کاهش فاصله زمانی خریدها افزایش مقدار/مبلغ هر خرید (افزایش میانگین ارزش هر سبد خرید) چطور باید مشتری را حفظ کرد؟ همیشه ایجاد خرید دوم برای یک مشتری جدید، یک اتفاق به نسبت دشوار اما تعیین کننده و اساسی ست. شرکت ها و استارتاپ های بزرگ برنامه‌های ویژه ای برای ایجاد خرید دوم برای مشتریان جذب شده خود، آن هم در کوتاه ترین زمان ممکن دارند؛ چرا که در این صورت، مشتری با احتمال بالایی خریدهای سوم به بعد را نیز صورت می دهد. پس بعنوان یک کسب و کار لازم است برنامه های مدونی در جهت افزایش میانگین ارزش هر سفارش، افزایش تکرار خریدهای مشتریان و کاهش فاصله زمانی میان خریدها داشته باشید.  با تدریس هادی مرادی مدیر بازاریابی لندو و بنیانگذار رسانه دی ام برد  
دوره ریتنشن مارکتینگ (حفظ مشتری و ایجاد تکرار خرید) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط هادی مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 85,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ریتنشن مارکتینگ (حفظ مشتری و ایجاد تکرار خرید) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی