اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار سئو در شرایط بحران
مسیر آموزشی

وبینار سئو در شرایط بحران

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در شرایط بحرانی کنونی که کسب و کارها تحت فشار اقتصادی قرار دارند، استفاده اصولی از تکنیکهای سئو میتواند منجر به افزایش فروش و رشد شود.تحریم ها، قطع شدن اینترنت، بیماری کرونا، افزایش نرخ ارز، مهاجرت نیروهای متخصص، رمز پویا، کاهش قدرت خرید مشتریان و... باعث شده که حجم بازار کوچکتر شود. در چنین شرایطی بهترین راه برای بقای شرکتها، افزایش سهم بازار است.سئو، نرخ بازگشت سرمایه گذاری بالایی برای شما ایجاد میکند و میتواند مشتری هدف را به سمت کسب و کار شما هدایت کند.در صورتی که مدیران شرکت ها اطلاعات مناسبی در مورد سئو داشته باشند و تصمیمات درستی در این حوزه اتخاذ کنند، حتی در بدترین شرایط هم میتوانند کسب و کار خود را رشد دهند.در وبینار "سئو در شرایط بحران" شما را با اصول و فرآیندهای سئو آشنا میکنم و در مورد نحوه عملکرد و آخرین الگوریتم های گوگل با شما صحبت خواهم کرد.رضا شیرازی از زبان خودشرضا شیرازی مفرد موسس و مدیر وب24 و سئو24 است. او از سال 90 تا کنون به آموزش سئو مشغول است و تجربه همکاری با سایت های موفق زیادی در داخل و خارج از ایران را در زمینه سئو تا کنون داشته است.
دوره وبینار سئو در شرایط بحران دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط رضا شیرازی مفرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار سئو در شرایط بحران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی