اطلاعات دوره
وبینار سال 99، سالی متفاوت برای من!
مسیر آموزشی

وبینار سال 99، سالی متفاوت برای من!

99,900 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 99,900 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اینجا من یک پیشنهاد رد نشدنی دارم! این دوره، گارانتی بازگشت وجه داره! یعنی اگه بعد از برگزاری دوره، احساس کردید ارزش هزینه و وقتتون رو نداشته، بی بر و برگرد، مبلغ به حسابتون برگشت داده میشه. پس با خیال راحت ثبت نام کنید و نذارید ذهن منفی نگر، جلوی حرکت شما رو بگیره. چرا سالها پشت سر هم رد میشن و ما به خیلی از اهداف و رویاهامون، حتی نزدیک هم نمیشیم؟ چرا شب عید و فروردین، احساس میکنیم امسال قراره متفاوت باشه ولی اسفند 1399 که به پشت سرمون نگاه میکنیم می بینیم اتفاق جدیدی نیفتاده؟! خیلی از ماها هدف داریم، حتی مکتوب! مرور هم میکنیم ولی چرا قانون جذب برام کاری نمی کنه! دیگه باید چیکار بکنیم؟ خیلی اوقات تردید داریم، سر دو راهی انتخابها گیر میفتیم. چطوری تصمیم قاطع بگیریم؟ چطوری انگیزمون رو بالا ببریم؟ چطوری اراده کارهای بزرگ رو در خودمون ایجاد بکنیم؟ چطوری عادات خوب بسازیم؟ سالت رو بساز! چیکار کنیم که بهار 1400 به خودمون بگیم دمم گرم و از خودمون راضی باشیم! بهتون تضمین میدم اگه با من جلو بیایید و نکات این وبینار رو پیاده بکنید، خیلی چیزها عوض میشه و سال 99 واقعا براتون متفاوت میشه. اما با همین قدرت بهتون قول میدم اگه میخواید صرفا با حضور در این دوره، زندگیتون عوض بشه بدون اینکه زحمت بکشید، نباید توی این دوره شرکت بکنید. پس بیاید شروع کنیم به طراحی و خلق سالی متفاوت...  
دوره وبینار سال 99، سالی متفاوت برای من! دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمدعلی حاجی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,900 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار سال 99، سالی متفاوت برای من! را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی