اطلاعات دوره
وبینار سریال کسب و کار اینترنتی – قسمت وردپرس مقدماتی
مسیر آموزشی

وبینار سریال کسب و کار اینترنتی – قسمت وردپرس مقدماتی

85,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 85,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سریال کسب و کار اینترنتی یک پیشنهاد درآمدزایی بیش نیست!   خیلی آموزش هست تو اینترنت که در زمینه وردپرس و ومبستری به شما می تونم نام ببرم اما یه تفاوتی وجود دارد این دوره که به صورت کاربردی و نیاز بازار و سریع تر از اونچیزی که فکر کنید یک وبمستر سایت خواهید شد!     مگه میشه متخصص شوید به همین راحتی!   بله، این دوره کاربردی تمام موارد مورد نیاز شما از راه اندازی یک سایت به شما میگه و این قسمت شما را بی نیاز تر از هر طراحی سایت می کنه !     داوود ستوده راد که یک طراح سایت هست چرا این راز و بر ملا می کنه؟   برای تیم سازی و ایجاد گروه متخصص و همچنین اموزش نیروهای شرکتی های که من مشاور شکیب و کار اینترنتی شان هستم. این تصمیم و گرفتم تمام تخصص های حرفه ای هام و با حداقل هزینه در اختیار علاقه مندان قرار بدم. هم پس از این دوره تیم سازی می کنم با افرادی که علاق مکند هستند با بنده به عنوان همکار کار کنندو همچنین به شرکت های که مشاوره می دهم می توانند این دوره را ببیند و تو کار خودشان حرفه ای تر بشوند.       مهارت کلیدی که در این دوره آموزش داده می شود چیست؟   فصل اول: آموزش وردپرس مخصوص وبمسترهای سایت فصل دوم: آموزش استراتژی محتوا و تقویم محتوا فصل سوم: آموزش انواع تولید محتوا فصل چهارم: آموزش ابزارهای تولید محتوا فصل پنجم : آموزش محتوای سئو شده و آنالیز و تحلیل         با فراگیری آموزش وردپرس چه چیزی دستگیرتان می‌شود؟ در اولین جلسه به بعد وارد بازار کار شوید و کسب و کار خوتان را شروع کنید در جلسه اول اموزش دامنه و هسا و خواهید اموخت که موردی خیلی خیلی مهم هست تکنیک های مهم وردپرس و خواهید اموخت با SSL  اشنا می شوید و رایگان راه اندازی می کنید انواع پوسته های ها را خواهید شناخت خودتان برای وبمستری سایت ها اماده کنید. و هزاران موارد دیگه که تو اموزش میگم سوپرایز بشید !     توانمندی های دانشجویان، پس ازسریال کیب و کار اینترنتی:  تولید و سئو محتوا و کسب درآمد به صورت حضوری و غیر حضوری راه اندازی کسب و کار جدید و پردرآمد اینترنتی استخدام در تمامی سایت ها و شرکت های برتر اینترنتی ایران توانایی کسب درآمد میلیونی از اینترنت در هر زمان و هر مکان بالا آوردن عبارات کلیدی پررقابت و برتر به رنک یک گوگل
دوره وبینار سریال کسب و کار اینترنتی – قسمت وردپرس مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط داوود ستوده راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 85,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار سریال کسب و کار اینترنتی – قسمت وردپرس مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی