اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
شروعی قدرتمند به دنیای طراحی سایت
مسیر آموزشی

شروعی قدرتمند به دنیای طراحی سایت

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:علی مقصود0
  • زمان:10 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این سفر (یا همون دوره) با من همراه خواهید شد که شما را به دنیای طراحی سایت ببرم در ابتدای مسیر قراره شما اصطلاحاتی که در این حوزه همیشه به گوشتون خورده ولی چیزی ازش سردرنیاوردید رو توضیح بدم(سفرمون طولانیه و خیلی نمیتونیم در اینجا بمونیم ، هنوز کلی جا مونده که نشونتون ندادم:) ) در ادامه ی مسیر بنابر قول دوره قراره این دوره ورودی قدرتمند به دنیای طراحی سایت باشد و میبرمتون به کدنویسی html و css و یادگیری یکی از فریم ورک های معروف به اسم bootstrap و من وقتی قولی می دهم تا آخرش کنارتونم تا قول دوره را محقق کنم . (راستی کلی مینی پروژه در دوره با هم کدمی زنیم ) راستی بعد از خرید ویدیوها، به آیدی من در تلگرام @alimaghsood پیام دهید تا شما را در کانال مخصوص این دوره که ویدیوهای تکمیلی و فایل پروژه ها و ارائه قرارداده است عضو کنم . در طول مسیر قراره کلی از تجربه های این مسیر رو براتون بگم که مطمئنم وقتی می خواین پروژه طراحی سایت انجام بدین یا به عنوان کارآموز وارد شرکتی بشین تجربه هایی داشتم که هرکی شنیده بدردش خورده (حتی کارآموز الانمون محمدجواد ) بعد از گذراندن دوره حتما نظرات خودتونو برام در تلگرام بفرستین . برنامه نویسی کلا دنیای بزرگیه و میدونم چه حسی دارین (دقیقا حس اولای من :) ) و من فقط ازتون میخوام باهام همراه شین تا دستتونو بگیرم و ببرمتون وسط دنیای وب :) در اخر هم تشکر می کنم از بچه های انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد که خیلی بهم انگیزه دادن برای برگزاری این دوره . دوستون دارم حسابی - میبینمتون  
دوره شروعی قدرتمند به دنیای طراحی سایت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط علی مقصود مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره شروعی قدرتمند به دنیای طراحی سایت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی