اطلاعات دوره
وبینار صفر تا صد امنیت اینستاگرام
مسیر آموزشی

وبینار صفر تا صد امنیت اینستاگرام

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:Ilia Hashemi0
  • زمان:1 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

  آموزش صفر تا صد امنیت حساب کاربری اینستاگرام و جلوگیری از هک شدن اکانت متاسفانه این روز ها افراد سودجو با استفاده از عناوینی مانند مسئول امنیت در اینستاگرام هزینه های بسیار زیادی از کاربران این شبکه اجتماجی مطالبه می‌کنند. از طرفی بعضی از اطلاعات بسیار تخصصی بوده و در اینترنت برای همگان در دسترس نمی‌باشد.  یک کسب کار آنلاین، یک فریلنسر یا یک اینفلوئنسر مدت زمان زیادی را برای تولید محتوا و جذب فالوور صرف می‌کند تا یک صفحه مطلوب و هدفمند را بدست آورد و بعد از موفقیت ناگهان همه چیز از دست می‌رود! این داستان تکرار شده فضای اینستاگرام و سایر شبکه هاس اجتماعی است.  زمانی که شما قصد دارید از اینستاگرام به عنوان یک فروشگاه یا ویترین برای خود استفاده کنید و تبلیغات خود را در کنار محتوا بندی صحیحی و منظم پیش می‌برید؛ مانند این است که در حال ساخت یک خانه بسیار مدرن و ایده آل برای آینده هستید. اما نمی‌دانید خانه شما بر روی چه زمینی استوار شده است. هر آن چه ساخته‌اید با بهترین تکنولوژی و مصالح بی فایده خواهد بود زمانی که شخصی  زمین شما را از شما مصادره کند. امن بود حساب کاربری مانند سندی است که مالکیت شما را برای اینستاگرام تایید می‌کند. بسیاری از فعالان در اینستاگرام گمان می‌کنند همه چیز را درباره امنیت حساب کاربری خود می‌دانند و اصولا نیازی به صرف هیچ هزینه ای برای امنیت نیست. من به عنوان یک فعال بین المللی در زمینه هک و امنیت وب در یک ساعت تمام معادلات ذهن شما را درباره امنیت این شبکه اجتماعی به چالش خواهم کشید و به شما می‌گویم چقدر ساده حساب کاربری در اینستاگرام را می‌توان در یک دقیقه از دست داد! و چگونه باید جلوی این اتفاق را گرفت و در صورت از دست رفتن حساب کاربری چگونه نجات پیدا کرد.  
دوره وبینار صفر تا صد امنیت اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط Ilia Hashemi مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار صفر تا صد امنیت اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی