اطلاعات دوره
آموزش Livewire با علی شیخ
مسیر آموزشی

آموزش Livewire با علی شیخ

566,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 566,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی شیخ4.4
  • زمان:12 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از برگزاری دوره آموزش Livewire چیست؟ لایو وایر (Livewire) یک فریم‌­ورک فول­‌استک برای لاراول است. فول‌استک به این معنی که هر دو بخش ‌FrontEnd و BackEnd را پوشش می‌دهد. با استفاده از Livewire می‌توانید صفحات وب‌سایت خودتان را داینامیک کنید و در کنار این داینامیک بودن راحتی لاراول را نیز داشته باشید. در دوره آموزش Livewire به طور کامل با فریم‌ورک Livewire و نحوه کار با آن آشنا می‌شوید. در دنیای امروز که «وب اپلیکیشن‌های مدرن» با سرعت هر چه تمام در حال گسترش هستند، استفاده از ابزار‌هایی در جهت ساده‌تر کردن فرایند ساخت این اپلیکیشن‌­ها بسیار لازم و ضروری است. ‌از جمله ابزار‌هایی که در تولید این اپلیکیشن­‌ها بسیار قدرتمند و کاربردی هستند می‌توانیم به Vue.JS یا React.JS اشاره کنیم. لایو وایر کمک می‌کند شما بدون اینکه درگیر apiنویسی باشید صفحات وب­‌سایت­‌تان را برای برقراری ارتباط با فریم‌ورک‌های جاوا اسکریپت مانند Vue.JS یا React.JS داینامیک کنید. اصلی‌­ترین هدف از برگزاری این دوره آموزش کامل و صحیح فریم­‌ورک لایو وایر است.   دوره آموزش Livewire مناسب چه کسانی است؟ برای اینکه افراد بتوانند به طور کامل و بدون وجود هیچ ابهامی از آموزش لایو وایر بهره‌مند شوند، لازم است که قبل از شروع این دوره ابتدا با لاراول آشنایی داشته باشند. به این صورت مطالب این دوره نیز قابل درک و راحت‌تر می‌باشد‌. همچنین تمامی افرادی که در تلاش برای ساخت وب‌­سایتی جذاب و داینامیک هستند نیز می­‌توانند مخاطب این دوره باشند.   منابع یا الزاماتی که دوره بر اساس آن‌ها تدریس می‌شود‌: کاربرد و اهمیت لایو وایر و نیاز به آموزش صحیح مباحث مربوط به لایو وایر به عنوان اصلی­‌ترین الزامات برگزاری این دوره شناخته می­‌شوند. منابع مورد استفاده در این دوره منابع رایج در تدریس لایو وایر و جزوه استاد درس است.   آموزش Livewire در چند جلسه و کجا تدریس شده است؟ دوره آموزش لایو وایر در 11 فصل و در وب‌­پروگ تهیه و به وسیله مکتب­‌خونه منتشر شده است. این یازده فصل به شرح زیر است: معرفی Livewire کامپوننت‌ها Property Action Event ویژگی‌ها در کامپوننت ویژگی‌ها در رابط کاربری پروژه Authentication پروژه ToDo پروژه سبد خرید پروژه چت روم
دوره آموزش Livewire با علی شیخ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 566,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Livewire با علی شیخ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

سلام . توی جلسه 7 از پروژه چت روم گفته شد که در جلسه قبل وب سرور socket رو ایجاد کردیم در حالی که توی جلسه قبلش همچین چیزی گفته نشده و کانفیگ socket رو آموزش ندادن جایی که دقیقا من باهاش به مشکل برخوردم ! لطفا اگر امکانش هست نحوه ایجاد و کانفیگ وب سرور socket رو به آموزش ها اضافه کنید .

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی