اطلاعات دوره
آموزش Livewire
مسیر آموزشی

آموزش Livewire

490,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 490,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:113 نظر4.6
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:10 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش Livewire ما سعی داریم Livewire که یک فریمورک Laravel به حساب می‌آید را به شکل قدم به قدم و جامع به شما آموزش دهیم.
دوره آموزش Livewire دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 490,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Livewire را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد استادی

وقت به‌خیر استاد، برای لایووایر ۳ آپدیت نمی‌کنید دوره رو؟ اینطور که شنیدم تغییرات قابل توجهی داشته.

حسام موسوی

درود محمد عزیز امیدوارم زودتر اینکارو انجام بدیم در برنامه ما هست

پوریا

سلام پروژه ای را با لایوایر قصد دارم ایجاد کنم و در این پروژه ارتباط با اپ اندروید به صورت api می باشد. آیا در کنار لایوایر میشود برای هدف ارتباط با اندروید api نوشت؟ همینطور با livewire میشود که PWA هم ایجاد کرد؟( در دوره PWA شما توضیحی در این مورد داده اید؟) متشکرم

حسام موسوی

درود پوریا جان ۱- api رو باید جدای از لایووایر توسعه بدی داخل اپلیکیشن لاراول ۲- لایووایر ربطی به pwa نداره و بیشتر از امکانات جاوااسکریپت باید بهره ببری که لایووایر رابطه خوبی با js هم برقرار میکنه

امیرملکوتی

اقای موسوی دوره کی اپدیت میشه این دوره را بخریم؟؟؟؟ اگه بخریم و بعد اپدیت بزارید دوباره باید دوره بخریم؟؟؟؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی