اطلاعات دوره
آموزش PHP8
مسیر آموزشی

آموزش PHP8

89,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 89,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:35 نظر5
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:1 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش PHP۸ سعی کرده‌ایم شما را با تغییرات و ویژگی‌های جدید PHP۸ به شکل کامل و کاربردی آشنا کنیم تا بتوانید در پروژهای خود از PHP۸ استفاده کنید
دوره آموزش PHP8 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 89,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش PHP8 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی رضا رحیمی

سلام چرا محتوای سایت اینجوری برام لود میشه

حسام موسوی

سلام وقت بخیر این مشکل از فونت های سیستم شماست و مشکلی در راکت وجود نداره

علی رضا رحیمی

سلام بقیه قسمتها رو درست نشون میده فقط قسمت توضیحات رو بصورت چند ستون باریک نشون میده ( شما کلمه اول رو بخون و بعد کلمه زیرش و الی آخر )

امیرحسین فیضوی

سلام آقای موسوی عزیز اول نظرم رو راجع به این دوره بگم. من اصولا از دوره های کوتاه شما خیلی راضی بودم و هیچ انتقادی هم ندارم چون خیلی روتین و بخش بخش و به شکل سلیسی موارد مختلف اون دوره رو توضیح دادید. یه پیشنهاد دارم برای افرادی که تا نیمه های برنامه نویسی اومدن و به علت اینکه فکر میکنن مغزشون دیگه نمیکشه میخوان کنار بکشن: من خودم سه چهار ماهه شروع کردم و بارها هم به این نقطه رسیدم اما این نقطه ها توی این راه به شدت کوتاه و گذریه فقط یه راز داره: عجله نکنید و از امتحان کردن ایده نترسید. اوج یادگیری زمانی محقق میشه که یه الگویی از دیگران بگیرید و اون الگو رو شخصی سازی کنید. با هر اروری که برخورد کردید و حلش کردید چند برابر یک جلسه ی آموزشی براتون از این بابت بازده داره. فضایی رو برای خودتون بوجود بیارید که توی ذهنتون مملو از سوال بشه. در پایان پیشنهاد یه دوره دارم: دوره آموزش پیاده سازی یک cms کامل با php و mysql و pdo به شکل کاملا شئ گرا. اعتقاد دارم حضور این دوره در پایان دوره php همه رو با اطلاعات کامل برای ورود به دنیای لاراول آماده میکنه.

حسام موسوی

سلام امیرحسین جان سپاس از دیدگاهت چشم دوره پروژه محورم قرار میدیم که به شکل شی گرا باشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی