اطلاعات دوره
آموزش Git
مسیر آموزشی

آموزش Git

335,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 335,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر4.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:وحید نائینی4.6
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش Git گیت چیست و آیا آموزش Git برای توسعه‌دهندگان یا یک برنامه نویسان لازم است؟ یک سیستم کنترل نسخه هر نوع تغییر ایجادشده در فایل پروژه، چرایی ایجاد این تغییرات و ارجاع به مشکلات رفع شده یا بهبودهای معرفی‌شده را ردیابی می‌کند. این به تیم‌های توسعه‌دهنده اجازه می‌دهد تا تغییرات کد را در طول زمان مدیریت و پیگیری کنند. این ابزار به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به حالت‌های قبلی فایل سوئیچ کند، نسخه‌ها را باهم مقایسه کند و به شناسایی مشکلات موجود در یک فایل به روشی کارآمدتر کمک می‌کند. قبل از اینکه به معرفی دوره آموزش Git بپردازیم ابتدا اجازه دهید که به‌صورت مختصر با گیت ویژگی‌های آن آشنا شویم. Git (سیستم کنترل نسخه) چیست؟ معرفی گیت: گیت Git یکی از راه‌های پیاده‌سازی ایده کنترل نسخه است. این سیستم کنترل نسخه توزیع‌شده (DVCS) است و معروف‌ترین سیستم کنترل نسخه است.  برخلاف سیستم کنترل نسخه متمرکز که از یک سرور مرکزی برای ذخیره همه فایل‌ها استفاده می‌کند و همکاری تیمی را امکان‌پذیر می‌کند، DVCS فقط با کمک یک نرم‌افزار دسکتاپ و منفرد موجود در خط فرمان قابل پیاده‌سازی است. پس خرابی سرور مرکزی مشکلی در DVCS ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین زمانی که آفلاین هستید نیز می‌توان عملیات زیادی را انجام داد. نحوه نصب Git گیت برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است و کاربر می‌توانید از وب‌سایت رسمی آن را دانلود کند. در دوره آموزش git به نصب و پیاده‌سازی گیت در محیط‌های مختلف پرداخته‌شده است. پس از نصب git، می‌توانیم محیط آن را مطابق با آن سفارشی کنیم. سفارشی‌سازی باید در هر دستگاهی انجام شود.  Git با ابزاری به نام git config ارائه می‌شود که به تنظیم متغیرهای پیکربندی که از عملکرد git مراقبت می‌کنند کمک می‌کند. Git می‌تواند متغیرهای پیکربندی را در سه فایل مختلف زیر ذخیره کند: /etc/gitconfig: فایلی است که شامل پیکربندی برای هر کاربر و مخزن سیستم است.. ~/.gitconfig: این فایل حاوی مقادیر خاص کاربر است. می‌توان از گزینه global استفاده کرد و تمام مخازن موجود در سیستم را می‌توان پیکربندی کرد. فایل پیکربندی (مخزن فعلی): مختص یک مخزن واحد (جاری) است. گزینه -local را می‌توان برای ایجاد تنظیمات استفاده کرد. (اگر هیچ گزینه‌ای استفاده نمی‌شود، به‌طور پیش‌فرض -local است). نگران موارد گفته‌شده در بالا نباشید، در دوره آموزش git شما قدم‌به‌قدم پیکربندی git را یاد خواهید گرفت. بیشتر بدانید
دوره آموزش Git دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط وحید نائینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 335,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Git را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید محمد

اصلا از نحوه تدریس استاد راضی نبودم. خیلی کسل کننده و غیر قابل فهم بود. به قدری که تا فصل 3 پیش رفتم اما از ادامه آموزش منصرف شدم.

علیرضا

دوره ای بسیار عالی و کاربردی با شیوه ای نسبتاً جدید در آموزش. مدرس دوره فن بیان و تسلط خوبی داره و با آرامشی مثال زدنی به بیان مطالب می پردازد. سرفصل مطالب و بارگزاری ویدئوهای کوتاه بسیار حرفه ای بوده و کوئیزها و پروژه ها بسیار همسو با مطالب ارائه شده برای یادگیری هر چه بهتر دوره طراحی شده بود. من که خیلی استفاده کردم و لذت بردم از این دوره و شدیداً توصیه میکنم. امیدوارم آموزش های بیشتری رو از ایشون ببینیم. اما ضعف های فنی در این دوره به چشم میخوره که شاید گفتنش بهتر از نگفتنش باشه! اول اینکه منم مثل دوستان به اشتباهات فاحش در تدوین ویدئوها معترض هستم. دوم انعکاس نور صحنه در عینک مدرس محترم آزاردهنده بود و سوم اینکه در برخی از ویدئوها چهره بزرگ استاد مانع از دیدن مطالب میشد. در پایان از زحمات تیم حرفه ای مکتب خونه و همچنین مدرس دوره کمال تشکر و قدردانی را دارم.

نازیلا

دوره بسیار خوبی بود.من کاملا نحوه کار با گیت با جزییات کاملش رو یاد گرفتم و همینطور نحوه کار ادیتورهای مختلف با گیت.توصیه میکنم حتما این دوره رو بگذرونید. بسیار ممنون از استاد نايینی

امیرمهدی

دوره خوبی بود ممنونم از استاد نایینی.

محمد

دوره بسیار خوبی بود و جناب استاد نائینی تقریبا همه چیو کامل با مثال توضیح دادن و منی که تا قبل از این دوره هیچ ذهنیت درستی از گیت نداشتم الان به راحتی دارم با گیت کار میکنم و پروژه هام رو توی گیت هابم ذخیره میکنم. تنها نقطه ضعف دوره کیفیت صدا بود که برای من شخصا بدون استفاده از هندزفری امکان استفاده از دوره وجود نداشت. کیفیت صدا اصلا در حد این دوره و مکتبخونه نبود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی