اطلاعات دوره
وبینار عبور از بحران کرونا در کسب‌وکار
مسیر آموزشی

وبینار عبور از بحران کرونا در کسب‌وکار

90,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 90,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با فراگیر شدن بیماری کووید ۱٩ (کرونا)، علاوه بر مشکل سلامت و تهدید بیمار شدن، با قرنطینه عمومی، محدود شدن فعالیت‌های اقتصاد، کسادی بازار و تبادلات اقتصادی هم روبرو هستیم. متأسفانه در ایران شرایط برای فعالان اقتصادی سخت‌تر و پیچیده‌تر نیز هست؛ رشد منفی اقتصاد ایران پیش از فراگیری بیماری، تحریم های اقتصادی و ورود ایران به فهرست سیاه FATF، مزید بر علت هستند که یک بحران جدی برای کلیه بازیگران اقتصادی به خصوص کسب‌وکارهای کوچک و متوسط پیش آمده است. اگر محدودیت رفت و آمد و ادامه بیماری تا خردادماه ٩٩ (یا حتی بیشتر) ادامه یابد، چه اقداماتی باید توسط مدیران مؤسسات و شرکت‌ها در پیش گرفته شوند؟ اقداماتی که با شرایط فعلی می‌توان انجام داد، محدود به یک یا دو اقدام نمی‌گردد و بسته به صنعت و شرایط شرکت‌ها و محصولات‌شان، ده‌ها شیوه متفاوت می‌تواند به کار گرفته شود، که به تناسب ماهیت مؤسسات می‌تواند متغیر باشد. این دوره آموزشی به بررسی شرایط موجود و حداقل اقداماتی که می‌تواند برای مقابله و کاهش آسیب به کار گرفته‌شوند، می‌پردازد. این دوره توسط مرکز تخصصی آموزش و مشاوره کسب‌وکار «اپوایزر» برگزار شده و توسط کریدور صادرات و کریدور خدمات فناوری مورد حمایت قرار گرفته است. قابل توجه علاقه‌مندان به حضور در این دوره اینکه کریدور خدمات فناوری، ۹۰ درصد از هزینه دوره را به عنوان عیدی، به شرکت‌های دانش‌بنیان تخفیف می‌دهد. همچنین برای سایرین نیز ۷۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که این تخفیف‌‌ها تنها تا ۱۵ فروردین به این میزان خواهد بود و پس از آن، ۲۰ درصد از هر دو تخفیف کاسته خواهد شد. یعنی ۷۰ درصد تخفیف برای شرکت‌های دانش‌بنیان و ۵۰ درصد تخفیف برای سایرین.  
دوره وبینار عبور از بحران کرونا در کسب‌وکار دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط رضا سیف‌اللهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 90,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار عبور از بحران کرونا در کسب‌وکار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی