اطلاعات دوره
وبینار مبانی ساخت بازی های دیجیتالی
مسیر آموزشی

وبینار مبانی ساخت بازی های دیجیتالی

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

خیلی از ما دوست داریم یک بازی بسازیم یا یک بازی ساخته ایم ولی با شکست رو به رو شده ایم . در این وبینار قصد دارم در مورد مباحثی با شما صحبت کنیم که قبل شروع بازی سازی باید آنها را بدانید . مطالبی که به شما کمک می کند  دچار اشتباهاتی که تیم های بازی در مراحل اولیه کار به آن بر خورد می کنند نشوید  . اکثر افرادی تازه کار فکر می کنند بازی سازی یعنی یاد گرفتن و  کار کردن با یک موتور بازی سازی ، در حالی این تصور بسیار اشتباه است .  بازی سازی جنبه های مختلفی دارد خیلی از اوقات تیم های تازه کار آن ابعاد را فراموش می کنند. خیلی از ما یک بازی را شروع به ساخت کرده ایم ولی هیچ وقت به اتمام نرسانده ایم ، اما چرا ؟ چرا نمی توانیم یک تیم به راحتی برای ساخت بازی خود پیدا کنیم ؟ دوست دارم بازی بسازم اما نمی دانم از کجا باید شروع کنم در این وبینار به تمام این سوالات شما پاسخ داده خواهد شد
دوره وبینار مبانی ساخت بازی های دیجیتالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط امیرحسین علیشاهیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مبانی ساخت بازی های دیجیتالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی