اطلاعات دوره
وبینار مسئول امنیت پیج اینستاگرام خودتان شوید!
مسیر آموزشی

وبینار مسئول امنیت پیج اینستاگرام خودتان شوید!

29,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 29,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:رضا اسکندری3.9
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مسئول امنیت پیج خودتان باشید! اگر در اینستاگرام فعالیت می کنید و یک پیج شخصی یا بیزینسی دارید، حتما باید به فکر امنیت پیج خودتون باشید!احتمالا تا حالا افراد خیلی زیادی از جمله سلبریتی ها رو دیدین که با هک شدن پیج اینستاگرامشون دچار مشکلات زیادی شدن و یا کسب و کارشون رو کلا از دست دادن یا اینکه از فالوورهاشون دزدی شده.   با تبدیل شدن اینستاگرام به یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی برای افراد عادی و کسب و کارها، سر و کله افراد مختلفی با نام مسئول امنیت پیج پیدا شده که ماهانه از 1 تا 10 میلیون تومان از شما دریافت می کنن تا مثلا امنیت پیج شما رو تامین کنن. اما باید بدونین که مسئول امنیت پیج تنها یک عنوان شغلی جدید برای کسب درآمده و شما نیازی به مسئول امنیت پیج ندارین.   توی این وبینار میخوام، بهتون صفر تا صد امنیت اینستاگرام رو آموزش بدم و تمام چیزهایی که برای افزایش امنیت پیج اینستاگرامی خودتون باید بدونین رو بهتون بگم. در کنار این وبینار، آموزش ویدئویی بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده هم بهتون داده میشه که اگر توی گوگل جستجو کنین، متوجه میشین که بابت اجرای کارهایی که توی همین ویدئوی آموزشی گفته میشه، مبلغی از 200 هزار تومان تا 2 میلیون تومان رو از شما دریافت می کنن.   پس اگه میخوای امنیت پیج خودت رو افزایش بدی و مسئول امنیت پیج اینستاگرام خودت باشی، توی این وبینار شرکت کن و خیال خودت رو برای همیشه راحت کن.  
دوره وبینار مسئول امنیت پیج اینستاگرام خودتان شوید! دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط رضا اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مسئول امنیت پیج اینستاگرام خودتان شوید! را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی