اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار مهارتهای کسب درآمد در زمانهای تحریم و رکود
مسیر آموزشی

وبینار مهارتهای کسب درآمد در زمانهای تحریم و رکود

180,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 180,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کسب در آمد زیاد جهت رفاه در زندگی خواسته اکثر ماست اما اگر می خواهید درآمد خود را خیلی بشتر کنید، باید بدانید که تحریم ها و رکود اقتصادی حال حاضر، یک فرصت استثنایی برای شماست. همه ما کسانی را می شناسیم که در چهل سال اخیر دچار فقر شدند اما همگی کسانی را دیده ایم که با افزایش نرخ ارز، امضای قطعنامه 598، تحریمهای سال 89 . ....... ثروتهای افسانه ای پیدا کرده اند. اگر فکر می کنید این افراد آقازاده ها بوده و یا حداقل نزدیکان به مراکز قدرت سیاسی هستند، سخت در اشتباهید.قبول دارم که دانستن بعضی اطلاعات منجر به رانت می شود اما یک ذهن آماده ، نیازی به رانت و پارتی ندارد، امروز زمان اطلاعات است و تنها داده ها راهبر مسائل هستند و این داده ها نزد صاحبان قدرت نیستند بلکه در اختیار کسانی هستند که می دانند چه چیزی را از چه منبعی و در چه زمانی پیگیری کنند و اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند. بله ، این روزها بسیاری از افراد در مورد بازدهی سرمایه در بازارهای مختلف و میزان سوددهی آنها مانند بورس، سکه، مسکن، ارز و ... صحبت می کنند، آموزشهای مختلف در زمینه های مختلف نیز داده می شود اما باید دانست که پول در آوردن قبل از نوع آن یک مهارت است و این مهارت قابل یادگیری است، باید اصول آنرا دانست و باید دانست که این اصول از کجا به بیرون تراوش می کنند؟ از نظر من بسیاری از مدعیان، نمی داند که نقدینگی بازار به کدام جهت سوق پیدا میکند و صرفا کلی گویی میکنند!!   مهارت های پول ساز و یا چگونگی ثروتمند شدن قبل از هر چیز یک اتفاق مغزی است و سپس پیدا کردن راه حل، نفوذ در آدمهای مختلف و گسترش شبکه افراد بدرد بخور، نحوه هزینه کردن پول، اعتقاد به اینکه بازار ایران تابع عوامل اقتصادی علمی است و از بقیه جهان جدا نیست ضمن آنکه بازاری بکر و بسیار کم رقابت است اما همین بازار دستخوش عوامل سیاسی داخلی و خارجی است، آیا این عوامل را می شناسید و آنها را پیگیری میکنید؟ آنچه مسلم است این عوامل دشمن نیستند و اگر برای کسی شناخته شوند، آنگاه آن شخص سوار بر موج آنها به کسب در آمد می پردازد. ایران همچنان یکی از بهترین بازارها برای کسب درامد فوق العاده است چون اقتصادی آسان و سیاستی غیر پیچیده دارد. نحوه پول در آوردن ، نه، نحوه خوب پول در آوردن، هدف این وبینار است.  
دوره وبینار مهارتهای کسب درآمد در زمانهای تحریم و رکود دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط کوروش مردان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 180,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مهارتهای کسب درآمد در زمانهای تحریم و رکود را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی