اطلاعات دوره
ناگفته ها و فوت کوزه گری فن بیان سحرآمیز!
مسیر آموزشی

ناگفته ها و فوت کوزه گری فن بیان سحرآمیز!

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:پیوند ملکیان0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با استفاده از صدا و بیان موثر پادشاه ارتباطات خود شوید! وبینار ناگفته ها و فوت کوزه گری فن بیان سحرآمیز نکاتی را به شما آموزش می دهد که شاید تا به حال به شما به درستی گفته نشده و اگر هم گفته شده نادرست و منسوخ بوده و درنهایت فوت کوزه گری به شما گفته نشده است! مهارت صدا وبیان یک چوب جادویی سحرآمیز در رسیدن به موفقیت شماست.خیلی از افراد موفق دنیا مثل برایان تریسی اعتقاد دارند 85 درصد عامل موفقیت انسان نحوه بیان و مهارت های ارتباطی است. همچنین مجموعه جهانی تد(TED) علت موفقیت حدود 70 در صد مردم دنیا را داشتن مهارت های ارتباطی آنها می داند! در کشور ما داشتن نحوه بیان خوب و تاثیرگذار در برقراری ارتباط  به دلیل نبود آموزش های اصولی و به روز دارای مشکلات فراوانی است حال آنکه فن بیان ،مهارت های ارتباطی و سخنوری به عنوان یک ابزار مهم و کاربردی در کشورهای اروپایی آموزش داده می شود. اگر میخواهید بدانید چقدر در روابطتان موفق هستید باید در درجه اول بدانید چقدر دارای صدا و بیان بی نظیر و تاثیرگذار هستید! اگر میخواهید روابط عمومی قوی داشته باشید، اگر میخواهید با صدای خود دیگران را جادو کنید، اگر میخواهید در دادگاه ازقاضی رای مثبت را به نفع خود بگیرید، اگر میخواهید جواب بله را از همسر آینده خود بگیرید، اگر میخواهید بهترین فروشنده حوزه خود باشید اگر میخواهید فرزندان شما به صحبت های شماگوش بدهند، اگر اگر اگر.... باید باید باید فن بیان خوبی داشته باشید،یادتان باشد اگر بهترین تخصص ها ،توانایی ها و مدارک های عالی را در دنیا داشته باشید ولی نتوانید با استفاده از صدا و بیان تاثیرگذار به دیگران ارائه دهید هیچ موفقیتی در کار نخواهد بود! پس از همین لحظه پرورش صدا و بیان خود را برای دست یابی به یک بیان سحرآمیز شروع کنید!
دوره ناگفته ها و فوت کوزه گری فن بیان سحرآمیز! دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط پیوند ملکیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ناگفته ها و فوت کوزه گری فن بیان سحرآمیز! را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی