اطلاعات دوره
وبینار هدفگذاری و برنامه ریزی
مسیر آموزشی

وبینار هدفگذاری و برنامه ریزی

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اطلاعات کلی وبینار (سمنیار انلاین): نام مدرس: احمد دباغیان تاریخ و ساعت شروع دوره: چهارشنبه 14 اسفند ماه ساعت 19 الی 22 محل برگزاری: تلفن همراه یا هرجا که شما بخواهید  مبلغ ثبت نام: 148 هزار تومان می توانی بلیط این وبینار را با تخفیف ویژه دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09306269722 یا تلفن 02177905143 تماس بگیرید.   آیا شما هم:  روز ها را بدون انگیزه سپری می کنید؟ در تصمیم گیری ها دچار تردید هستید؟ دچار افسردگی شده اید؟. سردرگم و کلافه هستید؟ احساس می کنید در جا می زنید؟ آیا اهداف خود را بارها نوشته اید ولی به آنها نرسیده اید؟ آیا اهداف خود را بارها نوشته اید اما انگیزه و سوخت کافی برای رسیدن به انها ندارید؟ اینها برخی از نشانه ها ی افرادی است که در زندگی هدف مشخصی ندارند و یا بارها برنامه ریزی کرده اند ولی به انها نرسیده اند. این وبینار می تواند مسیر را برای شما تغییر دهد آیا واقعا مطالبتون کاربردیه و به درد من می خورد در انتهای دوره چه مهارتی کسب می کنم؟ شاید کتاب های مختلفی درباره هدفگذاری مطالعه کرده باشید اما اجرایی نبوده اند. در این وبینار(سمنیار آنلاین) مطالبی گفته می شود که شما بتوانید بلافاصله آن را در زندگی خود پیاده کنید و بصورت عملی آنها را انجام دهید.   مدرس این وبینار (سمینار انلاین): سوابق علمی و اجرایی احمد دباغیان: مدرس و مشاور سخنرانی، فن بیان و مهارتهای ارتباطی دانش آموخته موسسه تئوری انتخاب و واقعیت درمانی ایران  دارای گواهینامه بین المللی Mastery Course  دارای گواهینامه بین المللی سخنرانی حرفه ای   دارای مدرک کوچینگ  عضو انجمن نوابغ فروش ایران  دانش اموخته دوره های nlp  تدریس در دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانگاه علوم پرشکی کاشان، دانشگاه های فرهنگیان، دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه پیام نور و…  برگزاری بیش از 15۰۰۰ نفر ساعت سمینار، دوره وکارگاه آموزشی در شهرهای مختلف کشور از جمله: تهران، شیراز، بندرعباس، کرمان، اراک، یزد،اهواز، بوشهر، برازجان، گناوه، کنگان،کاشان، دزفول و…   بیش از ۱۰ سال سابقه مدیریتی در سطوح مختلف  نویسنده چندین مقاله با موضوع سخنرانی، فن بیان و مهارت های ارتباطی  انجام بیش از ۵۲۰ جلسه مذاکره جهت انعقاد قرارداد های تجاری  مشاور اقتصادی برخی از موسسات دولتی کشور  مشاور و مربی سخنرانی تعدادی از مسئولان کشور مدیر مجموعه معماری زندگی با شرکت در رویداد چه چیزی به دست می آورم؟ روش صحیح هدفگذاری را اموزش می بینید می دانید اگر در طول مسیر رسیدن به اهداف دچار بی انگیزگی شدید چه کاری را انجام دهید. برنامه ریزی بلند مدت برای رسیدن به اهداف را فرا می گیرید. اعتماد به نفس شما در زندگی افزایش می یابد چون مسیر حرکت خود را می دانید خودتان پزشک هدفگذاری می شوید ( علت نرسیدن به اهدافتان را می دانید) خدمات رویداد: 1.دریافت ویدیو وبینار 2.دریافت فایل صوتی وبینار 3.اسلایدهای وبینار با عدم حضور در رویداد چه چیزی از دست می دهم؟ در ظاهر اتفاق خاصی نمی افتد و چیز خاصی را از دست نمی دهید همانگونه که افراد زیادی اموزش نمی بینند و از این دنیا می روند. می تونید این 3 ساعت را به گونه ای دیگر بگذرانید. بدانید با اموزش دیدن سروعت رسیدن شما به اهدافتان بیشتر می شود. شما هم می توانید جز افرادی باشید که با رضایت در دوره های ما شرکت کرده اند.   جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09306269722 یا تلفن 02177905143 تماس بگیرید.
دوره وبینار هدفگذاری و برنامه ریزی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط احمد دباغیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار هدفگذاری و برنامه ریزی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی