اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبينار انتخاب نوع شركت و ثبت آن در ايران
مسیر آموزشی

وبينار انتخاب نوع شركت و ثبت آن در ايران

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:مهدی کنعانی0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اين وبينار براي آنهايي است كه مي خواهند شركت ثبت كنند اما نمي دانند از چه نوعش بيشتر به درد آنها مي خورد؛ سهامي خاص، با مسئوليت محدود، تعاوني، موسسه و ... . حتي خيلي از آنهايي كه يكي از اين نوع شركتها را دارند با تفاوت دقيق اين موارد و ظرفيت ها و قابليتهاي آن آشنا نيستند. مخاطب خاص ديگري هم براي اين وبينار هست، آنهايي كه مي خواهند با انواع شركتها قرارداد ببندند (حالا يا از طرف خودشان يا از طرف شركت يا سازمان متبوعشان)؛ چرا كه مسئوليت اين شركتها در قراردادهايشان متفاوت است و بعضا نادانستن آن باعث دردسرهاي شخصي و سازماني مي شود. در اين وبينار با ويژگيها و شرايط ثبت هر يك از انواع شركتها آشنا مي شويم. همينطور اينكه انتخاب هر نوع شركت چه امتيازاتي براي ما به همراه مي آورد و چه مسئوليتهايي. در ادامه با مشاركت شركت كنندگان به مقايسه انواع شركتها خواهيم پرداخت، اينكه كدام نوع شركت براي ما مناسبتر است، كدام نوع شركت براي وقتي كه مي خواهيم با كسي قرارداد ببنديم بهتر است و كدام نوع براي معافيتهاي مالياتي. بخش پاياني اين وبينار نيز به تشريح گام به گام مراحل ثبت شركت در ايران اختصاص دارد؛ در ايران اين مراحل از طريق سايت سازمان ثبت اسناد و املاك صورت ميگيرد و نكات و شرايط خاصي دارد كه به آنها اشاره خواهد شد. براي غني سازي مطالب از مثالهای کاربردی وطنی و خارجی و نیز ايده ها و نظرات ساير شركت كنندگان در وبينار الهام خواهيم گرفت. چندين فايل كمكي و پشتيبان نيز براي دانلود در اختيارمان قرار خواهد گرفت كه بعدها گره گشاي چالشهايمان در دنياي واقعي خواهند بود. در پايان اين وبينار هر يك از ما خواهيم توانست نوع و ساختار كلي شركت خود را طراحي كرده و حتي آن را در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاك ثبت نماييم. ما اين كارها را بدون نياز به كمك گرفتن از شركتهايي كه آگهي هايشان را روي در و ديوار و در روزنامه ها مي بينيم انجام خواهيم داد. آنها مايلند به ما ماهي بفروشند و هر بار هم براي هر تغيير در صورتجلسه يا آدرس و مديران و ... ناگزير به خريد ماهي از آنها هستيم؛ حال آنكه با اين وبينار خودمان استاد ماهي گيري خواهيم شد؛ حتي در صورت لزوم، هوشمندانه تر "ماهي" سفارش خواهيم داد.
دوره وبينار انتخاب نوع شركت و ثبت آن در ايران دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مهدی کنعانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبينار انتخاب نوع شركت و ثبت آن در ايران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی