اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار آشنایی با بیت کوین و ارز های دیجیتال
مسیر آموزشی

وبینار آشنایی با بیت کوین و ارز های دیجیتال

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بیت کوین به عنوان ارز رمزپایه از سال 2009 تا کنون توانسته است مقبولیت و محبوبیت خوبی بین مردم پیدا کند و ارزش آن را از چند سنت به هزاران دلار افزایش دهد. در کنار بیت کوین بیش از ده ها ارز رمز گذاری شده موفق دیگری هم ظهور کرده اند که با مزیت هایی که داشته اند توانسته اند سهم قابل توجهی از این بازار را به خود اختصاص دهند. در این بازار پرهیاهو و پرنوسان روش های مختلف و متنوع درآمدزایی سوداگرانه ای هم به وجود آمده است که جز لاینفک بازارهای پرشتاب و رو به رشد است. در این بین استخراج ارزهای دیجیتال در بین بسیاری از افراد به عنوان روش درآمدزایی پر ریسک و هیجان انگیز پذیرفته شده است. اگر قصد ورود به دنیای ارز های دیجیتال و ماینینگ را دارید در این وبینار شرکت کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید. با شرکت در این وبینار، اطلاعات و نکاتی را در زمینه ارزهای رمزنگاری شده، بلاکچین و آنچه برای ورود به این عرصه نیاز دارید را یاد می گیرید و با به کار گیری اطلاعات کسب شده در این وبینار، از اتلاف وقت و سرمایه خود جلوگیری می کنید و آگاهانه در مورد ورود یا عدم ورود به دنیای ماینینگ و ارز های دیجیتال تصمیم می گیرید.  
دوره وبینار آشنایی با بیت کوین و ارز های دیجیتال دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمدجواد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آشنایی با بیت کوین و ارز های دیجیتال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی