اطلاعات دوره
وبینار آموزش امنیت وردپرس
مسیر آموزشی

وبینار آموزش امنیت وردپرس

38,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 38,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وبینار آموزش امنیت وردپرس من اسماعیل منصوری در این وبینار، ابتدا آمارهای مربوط به هک وردپرس در سال 2018  را ارائه می کنم. سپس شما را با چند مفهوم مربوط به هک و امنیت آشنا میکنم، سپس نکات مهم و کاربردی که باید برای افزایش امنیت وردپرس بکاربگیرید، را خواهیددید. نکات کلیدی و مهم مربوط به افزایش امنیت وردپرس را بصورت کاربردی را توضیح خواهم داد. درآخر هم 3 هدیه برای شما خواهم داشت.   اهمیت افزایش امنیت وردپرس افزایش امنیت وردپرس یک مورد حیاتی برای صاحب هر کسب و کار اینترنت و سایتی است. هر روزه، گوگل حدود 10،000 سایت مشکوک به آلودگی را وارد بلک لیست خود می کند. اگر در مورد فعالیت کسب کار اینترنتی و سایت خود جدی هستید، باید به افزایش امنیت سایت وردپرسی خود توجه بیشتری  داشته باشید. در وبینار آموزش افزایش امنیت وردپرس، نکات امنیت وردپرس در برابر هکرها و بدافزارها را به اشتراک خواهم گذاشت.  درضمن سایتی که دچار مشکلات امنیتی شده یا هک شده، ضربه شدیدی به شهرت، کسب و کار، درآمد و سئوی شما وارد میکند. هکرها و نفوذگران قادر به سرقت اطلاعات کاربران، رمزهای عبور از سایت شما، همچنین نصب نرم افزارهای مخرب در هاست شما هستند، حتی می توانند نرم افزارهای مخرب را درمیان کاربران سایت شما توزیع کنند. بدتر از همه، ممکن است شما را مجبور به پرداخت مبلغی به هکرها کنند تا بتوانید به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید. اگر سایت شما یک سایت کسب و کار باشد، باید توجه بیشتری به افزایش امنیت وردپرس خود داشته باشید، پس حتما در وبینار اموزش امنیت وردپرس شرکت کنید.   خلاصه ای از آمار مربوط به هک وردپرس در سال 2018 همچنان CMS بیشتر سایتهای هک شده، وردپرس است. SEO spam به 51.3 درصد افزایش یافته است (از 44 درصد در سال 2017). افزایش شدید توزیع نرم افزارهای مخرب؛ از 47٪ در سال 2017 به 56.4٪ در سال 2018. تعداد اسکریپت های ارسال ایمیل کاهش یافته است (از 19٪ به 12.5٪ در سال 2018).  
دوره وبینار آموزش امنیت وردپرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط اسماعیل منصوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 38,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آموزش امنیت وردپرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی