اطلاعات دوره
وبینار آموزشی مجازی سازی با وی ام ویر
مسیر آموزشی

وبینار آموزشی مجازی سازی با وی ام ویر

40,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 40,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از تکنولوژی‌های مورد استفاده در محاسبات ابری، مجازی‌سازی است. مجازی‌سازی این امکان را فراهم می‌آورد که بتوان در یک رایانه یا سرور بطور همزمان چندین سیستم‌عامل، یا چندین بخش مختلف از یک سیستم‌عامل را اجرا کرد. همچنین باعث تسهیل مقایس‌پذیری و انعطاف‌پذیری در ایجاد و سرهم کردن منابع مورد نیاز مشتری می‌شود که ممکن است بطور موقت یا در شرایط خاص (مثلا در زمان‌های اوج مصرف) انجام شود. در این ایستگاه مجازی می‌توان منابعی نظیر میزان پردازنده و یا حافظه را به‌شکل دلخواه اختصاص داد و یا تنظیمات نرم‌افزاری مشخصی را انجام داد. VMware مطمئن‌ترین راهکارهای مجازی‌سازی را برای سازمان‌های IT ارائه می‌دهد. بیش از 80 درصد بارکاری مجازی‌شده کاربردهای حیاتی تجاری در حال حاضر روی فناوری وی ام ویر اجرا می‌شوند. در این وبینار قصد داریم ضمن معرفی فناوری مجازی سازی، به بررسی راهکار مجازی سازی مبتنی بر وی ام ویر بپردازیم و برخی از ویژگی های مهمی که در این محیط مجازی تامین می-شود را مورد بررسی قرار دهیم. راهکارهای مجازی سازی مبتنی بر وی ام ویر در حال حاضر به صورت رایج برای ایجاد ابرهای خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد که در این زمینه نیز نکاتی ارائه خواهد شد.  برای کسب اطلاعات مقدماتی در مورد مفهوم وی ام ویر، کلیک کنید.
دوره وبینار آموزشی مجازی سازی با وی ام ویر دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مرتضی سرگلزایی جوان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 40,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آموزشی مجازی سازی با وی ام ویر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی