اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار آموزه های ژاک لاکان: روانکاوی بالینی و روانکاوی کاربردی (بخش نخست؛در معرفی و بیان طرح کلی)
مسیر آموزشی

وبینار آموزه های ژاک لاکان: روانکاوی بالینی و روانکاوی کاربردی (بخش نخست؛در معرفی و بیان طرح کلی)

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شروع سلسله گفتار هایی در مورد  آموزه های  ژاک لاکان، روانپزشک و روانکاو فرانسوی در این وبینار. در این گفتارها  بنیان ها، و عناصر پایه ای که لاکان با آنها شکل گیری و کارکرد نا خود آگاه و مراحل روانکاوی را بیان می کند، مورد بررسی قرار می گیرند. با نمونه های بالینی و استفاده از مبانی روانکاوی در کاربرد نقد و بررسی در ادبیات، تاریخ و فرهنگ ایران تلاش خواهد شد تا این آموزه ها بتوانند در جامعه ایران امروز بیشتر گسترش یافته و مورد استفاده روانکاوان، روانشناسان، روانپزشکان، روان درمانان و روان پژوهان قرار بگیرند.   مخاطبان وبینار: در زمینه بالینی: روانکاوان، روانشناسان بالینی، روان پزشکان و روان درمانان در زمینه آموزشی: دانشجویان مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در زمینه روانکاوی کاربردی: کلیه روان پژوهانی که در مطالعات و یا حرفه خود چون علوم انسانی با مبانی روانکاوی سر و کار دارند، چون منتقدین، مورخین، سینما گران، فلسفه و ... پس از ثبت نام در وبینار ایمیلی شامل راهنمای حضور در وبینار و لینک ورود به وبینار برای شما ارسال خواهد شد. ممکن است این ایمیل در پوشه Promotions یا Spam باشد.
دوره وبینار آموزه های ژاک لاکان: روانکاوی بالینی و روانکاوی کاربردی (بخش نخست؛در معرفی و بیان طرح کلی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر حسن مکارمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آموزه های ژاک لاکان: روانکاوی بالینی و روانکاوی کاربردی (بخش نخست؛در معرفی و بیان طرح کلی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی