اطلاعات دوره
وبینار بررسی ویرایش جدید مبحث 19 مقررات ملی ساختمان
مسیر آموزشی

وبینار بررسی ویرایش جدید مبحث 19 مقررات ملی ساختمان

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وبینارآنلاین بررسی ویرایش جدیدمبحث 19 (صرفه جویی در انرژی) مقررات ملی ساختمان برگزارکننده: انجمن علمی مدیریت مصرف انرژی ایران باهمکاری دفترمنطقه ای شمال شرق مرکز تحقیقات راه مسکن وشهرسازی مجری: گروه مشاوره و آموزش بهینه سازی تاسیسات و انرژی ( بهتا)   کمیته تخصصی مبحث نوزدهم مقررات ملی ساختمان (صرفه‌جویی در مصرف انرژی) پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و با در نظر گرفتن نظرات و بازخوردهای جامعه حرفه‌ای در خصوص ویرایش قبلی مبحث نوزدهم، نسخه جدید این مبحث را آماده نمود. این وبینار به بررسی رئوس مطالب و تغییرات در مبحث جدید می پردازد. مدرس دوره: آقای دکتر بهروز محمدکاری (مسئول کمیته تدوین مبحث 19 و رئیس بخش انرژی مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی) کلیه مباحث رأس ساعت16شروع وتاساعت17:30 ادامه داشته که 10دقیقه پایانی هرجلسه به پرسش وپاسخ اختصاص دارد. اطلاعات مربوط به اخذ و صدور گواهی نامه متعاقبا اعلام خواهد شد.   چنانچه شرکت کنندگان تمایل به اخذگواهینامه برای دوره داشته باشند و بلیط بدون گواهینامه را در روزهای اولیه خریداری نمودند، می توانند با تلفن پشتیبانی هماهنگ نمایند. جهت دریافت فایل های آموزشی می توانند از بخش رسانه و فایل در زمان برگزاری کلاس فایل ها را دریافت کنند. دانش پذیران محترم جهت دریافت فیلم های آموزشی می توانند 14 روز بعد از برگزاری آخرین کلاس، به آدرس کلاس مراجعه و فیلم را دریافت نمایند.   نکته: گواهینامه ها بعد از پایان دوره با هماهنگی به صورت دیجیتال یا در صورت تقاضا  به صورت چاپی با پست پس کرایه به آدرس مخاطبین ارسال می گردد.      
دوره وبینار بررسی ویرایش جدید مبحث 19 مقررات ملی ساختمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر بهروز محمدکاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بررسی ویرایش جدید مبحث 19 مقررات ملی ساختمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی