اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار تست مامان (اعتبارسنجی ایده و گفتگوی موثر با مشتری)
مسیر آموزشی

وبینار تست مامان (اعتبارسنجی ایده و گفتگوی موثر با مشتری)

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگه دوست داری ایده ای رو بدون اینکه مطمئن بشی مشتریات حاضر هستن بابتش پول بدن و براساسش کسب و کارت رو شروع کنی، این وبینار مناسب شما نخواهد بود. اما اگه شما هم ایده ای دارین و سوالات پایین سئوالات شما هم هست، شک نکنین که این وبینار برای شما تعریف شده... یه ایده ای تو ذهنت داری ولی نمی دونی که این ایده پول ساز هست یا نه؟ نمی دونی ارزشش رو داره که بخوای براش زمان بزاری و هزینه کنی؟ اصلا نمی دونی برای این ایده ای که داری بازاری هست یا نه؟ اصلا کسی حاضره براش پول بده؟ اینا سوالاتی هست که همه آدمایی که ایده ای دارن و می خوان شروع به کار کنن مدام از خودشون می پرسن و ممکنه که با هزاران اما و اگر دیگه هم مواجه بشن. راه حل رسیدن به جواب برای سوالات بالا اینه که ایده ای که تو ذهنتون دارین رو اعتبارسنجی کنین. گام اول برای راه اندازی هر کسب و کار یا استارتاپی اعتبار سنجی ایده هست تا بدونین ایده تون ارزش صرف هزینه و زمان زیاد رو داره یا نه و بعد اون ایده رو عملی کنین. اما اعتبارسنجی هم کار آسونی نیست و نیاز به این داره که یه سری از مهارت ها و ابزارها رو برای انجام اون یاد بگیرین. تو این وبینار قرار مفهوم اعتبارسنجی و ابزارهاشو بگیم، و یکی از ابزارهای مناسبشو که اسمش «تست مامان» هست رو بصورت کاربردی بهتون یاد بدیم. با ابزار تست مامان یاد میگیریم چطور با مشتری‌ها صحبت کنیم و با وجودِ دروغ‌هایی که از همه می‌شنویم، بفهمیم که آیا ایده‌مون به درد می‌خوره یا نه. تستِ مامان یه سری قانونِ ساده‌، برای طراحیِ سوال‌های مناسب و خوبه؛ سوال‌هایی که حتی تو جوابشون مامانا هم نتونن بِهِمون دروغ بگن، چه برسه به مشتری‌ها. مخاطبان وبینار: همه آدمایی که یه ایده تو ذهنشون هست می خواین کسب و کار خودتون رو راه بندازین و نمی دونین از کجا شروع کنین فروشنده یا صاحبِ یه کسب و کار سنتی هستین که می خواین وارد حوزه کسب و کار اینترنتی بشین می خواین قبل از اینکه از کار فعلی تون استعفا بدین از تجاری شدن و پول ساز بودن ایده تون مطمئن بشین
دوره وبینار تست مامان (اعتبارسنجی ایده و گفتگوی موثر با مشتری) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مانوئل اوهانجانیانس،آرش میلانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تست مامان (اعتبارسنجی ایده و گفتگوی موثر با مشتری) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی