اطلاعات دوره
آموزش رایگان آمار ریاضی 1
مسیر آموزشی

آموزش رایگان آمار ریاضی 1

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:احمد پارسیان4.5
  • زمان:15 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از آموزش دوره آمار ریاضی 1 چیست؟ با توجه به اهمیت درس آمار و وجود آمار در چارت درسی اکثر رشته‌­های دانشگاهی هدف اصلی این دوره آموزش آمار ریاضی 1 به همه افرادی است که به‌نوعی با این درس سروکار دارند. مباحثی که در این دوره آموزشی به آن‌ها پرداخته‌­ایم شامل موارد زیر است: معرفی خانواده توزیع‌های مهم ورود به مبحث آمار ریاضی مرور تابع زیان و مخاطره معرفی آمارهای بسنده - بسنده مینیمال و کامل بودن روش گشتاوری قضیه بهادر نابرابری قضیه کرامر-رائو کارایی برآوردگرهای نقطه‌ای برآوردگرهای ماکزیمم برآوردگرهای نااریب با‌توجه‌به عناوینی که در این دوره برای تدریس در نظر گرفته‌شده است باید بگویم این دوره کامل­ترین دوره‌­ای است که برای تدریس آمار وجود دارد. چراکه در این دوره از ساده‌­ترین تا پیچیده‌­ترین مسائل مورد بررسی و آموزش قرارگرفته است. دوره آموزش آمار ریاضی 1 برای چه کسانی مناسب است؟ با‌توجه‌به نحوه تدریس این دوره و گستردگی مباحث در نظر گرفته‌شده برای این درس، مخاطب اصلی این دوره همه دانشجویان و دانش‌آموزانی هستند که در دوره تحصیلی خود با درس آمار درگیر خواهند بود. مطالب این دوره به نحوی آماده‌سازی شده است که همه افراد با هر میزان معلومات فقط با داشتن آشنایی سطحی با علم آمار می‌­توانند از این دوره بیشترین استفاده را داشته باشند. دوره آموزش آمار ریاضی 1 بر اساس چه منابع و الزاماتی تدریس شده است؟ اصلی‌ترین الزامی که در برگزاری این دوره مدنظر قرار گرفته گستردگی مطالب درس آمار و سروکار داشتن دانشجویان بیشتر رشته‌­های دانشگاهی با مباحث آماری بوده است. به‌این‌ترتیب ما در مکتب­‌خونه تصمیم گرفتیم تا دوره آمار ریاضی 1 را با سرفصل‌هایی درست و کارآمد برگزار کنیم تا به‌این‌ترتیب دانشجویان بتوانند معلومات خود در این زمینه را افزایش داده و در این درس موفق باشند. منابع استفاده‌شده در این دوره شامل منابع رایجی است که تدریس این درس در همه دانشگاه­‌ها مورداستفاده قرار می­گیرد؛ اما اصلی‌­ترین منبع در این دوره آموزشی جزوه مدرس این دوره است که با این منبع مطالب بر اساس اهمیت و کاربردشان دسته‌بندی و به شرکت‌کنندگان در دوره آموزش داده می‌شوند. شرکت‌کنندگان دوره در انتهای این دوره چه دستاوردی خواهند داشت؟ با شرکت در این دوره شرکت‌­کنندگان می‌­توانند اطلاعات خود در زمینه‌ی مسائل آماری را افزایش دهند و به‌سادگی بیشترین نمره را از درس آمار کسب کنند. علاوه بر این مسئله به دلیل درگیری مسائل آماری با مسائل ریاضی شرکت در این دوره به تقویت مهارت­‌های شرکت‌کنندگان عزیز در مسائل ریاضی نیز منجر خواهد شد.   ***این دوره درحال تکمیل است***
دوره آموزش رایگان آمار ریاضی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط احمد پارسیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان آمار ریاضی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محدثه

سلام، همین ده جلسه است یا ادامه داره؟

کاربر مکتب‌خونه

ببخشید ادامه ی مباحث آمار ریاضی (1) هم گذاشته میشه؟

کاربر مکتب‌خونه

عالی آقای دکتر پارسیان، دمتون گرم خدا قوت.

جواد

با سلام و درود بر استاد مثل همیشه عالی هستین

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی