اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار راهنمای شروع طراحی UX و UI
مسیر آموزشی

وبینار راهنمای شروع طراحی UX و UI

120,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 120,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این وبینار، مروری داریم بر نکات کلیدی و کاربردی در زمینه طراحی رابط کاربری، کاربرپژوهی و طراحی تجربه کاربری. هدف از این وبینار آشنایی مبتدیان، علاقمندان و فعالان این حوزه با جغرافیای اصلی مطالعات مربوط به آن است. این وبینار سه ساعته می‌تواند انبوهی از سرنخ‌های ارزشمند به دست شما دهد و کمک کند تا بدانید چه چیزهایی نمی‌دانید و در چه زمینه‌هایی نیاز به مطالعات بیشتری دارید. مباحث مطرح شده در این وبینار مبتنی بر تئوری‌ها و پژوهش‌های آکادمیک این حوزه و تجربیات ۱۵ ساله مدرس آن است که هر دو جنبه علمی و عملی HCI Design را در زمینه‌های UI و UX محصولات دیجیتال در بر می‌گیرد. لازم به ذکر است این وبینار شرح خلاصه‌ای از مباحث تئوریک مطرح شده در دوره جامع عملی طراحی تجربه و رابط کاربری است که تا کنون چهار دوره از آن برگزار شده و تابستان ۹۸ پنجمین و ششمین دوره آن نیز برگزار خواهد شد. اگر تا به حال در وبینار شرکت نکرده‌اید یا نمی‌دانید چطور کار می‌کند، اینجا را بخوانید. نترسید! شرکت در وبینار بسیار راحت است :)  
دوره وبینار راهنمای شروع طراحی UX و UI دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر حامد بیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 120,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار راهنمای شروع طراحی UX و UI را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های UI و UX سراسر اینترنت را در صفحه UI و UX در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی