اطلاعات دوره
وبینار رایگان طراحی یک سرویس کاتالوگ در چند گام ساده (IT Service Catalog)
مسیر آموزشی

وبینار رایگان طراحی یک سرویس کاتالوگ در چند گام ساده (IT Service Catalog)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سند کاتالوگ خدمت یا همان سرویس کاتالوگ (Service Catalog) یکی از کلیدی ترین مستندات مورد اشاره در چارچوب ITIL است. سازمانها با تدوین این سند میکوشند تا لیست شفاف و قابل استفاده ای از مجموعه خدمات قابل ارائه را برای مخاطبان خود ایجاد کرده و در اختیار آنها قرار دهند. اما تجربه نشان داده است که اغلبِ سازمانها در تدوین این سند با مشکل مواجه شده و سند تولید شده حاوی اطلاعات کاربردی و مورد نظر چارچوب ITIL نمیباشد. در بسیاری از مواقع اطلاعات موجود در این سند به لیستی از مجموعه فعالیتهای فناوری اطلاعات و یا بدتر از آن مجموعه نرم افزارهای مورد استفاده در سطح سازمان تبدیل شده است. از آنجاییکه تدوین مناسب چنین سندی میتواند پنجره ای به راه اندازی مطلوب دیگر فرآیندهای ITIL در سازمان باشد، مرکز مشاوره رایزن سامانه گستر با استفاده از تجربیات کسب شده در پروژه های متعدد ITIL از طریق این وبینار شما را در تدوین ساده و اثربخش این سند یاری خواهد کرد. مخاطبان وبینار: این وبینار برای کلیه علاقمندان به چارچوب ITIL، مدیران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و همچنین مشاوران فعال در حوزه چارچوبها و استانداردهای مدیریتی فناوری اطلاعات مناسب بوده و حضور در آن پیشنهاد میشود.  
دوره وبینار رایگان طراحی یک سرویس کاتالوگ در چند گام ساده (IT Service Catalog) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مهندس بابک ایزدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار رایگان طراحی یک سرویس کاتالوگ در چند گام ساده (IT Service Catalog) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی