اطلاعات دوره
وبینار فشرده رایگان «کسب درآمد از بازارهای مالی (بورس ایران و بین‌المللی، آتی، فارکس و ارزدیجیتال) به همراه پرسش و پاسخ»
مسیر آموزشی

وبینار فشرده رایگان «کسب درآمد از بازارهای مالی (بورس ایران و بین‌المللی، آتی، فارکس و ارزدیجیتال) به همراه پرسش و پاسخ»

70,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 70,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بنام خدا اول از هر چیزی بگم که بلیط این دوره ۱۱۰ هزار تومنه که حذفش کردیم یعنی شرکت در این دوره کاملا رایگانه ولی یادمون باشه برخی از هموطنانمون که وضع مالی خوبی ندارن تو این شرایط بحران کرونا  واقعا در مضیقه هستن، به همین خاطر از همه دوستانی که توانایی مالی دارند درخواست می‌کنم به انتخاب خودشون مبلغی رو برای کمک به این بندگان خدا پرداخت نمایند... دوم اینکه این آموزش طی دو دوره برگزار میشه که این دوره سطح یک اونه! سوم اینکه این دو دوره از سیر تا نرسیده به پیازه! یعنی اینکه از صفر شروع میکنیم تا جایی که بتونی رو پا خودت وایستی و خودت بدون کمک دیگران جلو بری... چهارم اینکه پرسش و پاسخ هم داریم و تا جایی که بتونم کمکتون میکنم... پنجم اینکه تعطیلی بین جلسات بخاطر تمرین مطالب گفته شده است، لازمه باشه... اما تو این دو دوره قراره چی بگیم: اول بازارهای مالی مختلف (بورس ایران، بورس آتی، ارز دیجیتال، فارکس و بورس‌های بین‌المللی نظیر CME Group) رو بررسی میکنیم و نحوه ثبت نام تو اونایی که ارزش ترید دارند رو بهتون میگیم. بعد شروع به آموزش ترید کردن به سبک پرایس اکشن میکنیم. بعد به یادگیری چندتا استراتژی معاملاتی می‌پردازیم. مدیریت سرمایه و ریسک هم خیلی مهمه که باعث میشه تو این مسیر شکست نخورید و همیشه سرپا بمونید به همین خاطر اون رو هم مرور میکنیم. و در آخر به نحوه شخصی‌سازی استراتژی‌های معاملاتی می‌پردازیم که بعد از آموزش، شما میتونید استراتژی‌های تدریس شده تو این دوره یا هر استراتژی دیگه رو برای خودتون بهینه کنید. باید توجه داشته باشی که مهمترین بخش شخصی‌سازی استراتژی معاملاتیه. توجه کن که برای استفاده از یه استراتژی - هر چند سودده - باید اون رو برای خودت شخصی کنی والا جز ضرر چیزی نصیبت نمیشه. استراتژی مثه لباسه! اولا هر تیپ لباسی به شما نمیاد، دوما لباس باید اندازه‌ات باشه نه بزرگ باشه نه کوچیک. استراتژی معاملاتی هم همین‌طوره: اولا هر استراتژی‌ای به شرایط و روحیات شما نمی‌خوره، دوما همونایی هم که می‌خوره باید برای خودت بهینه‌سازی کنی تا بتونی ازش سود ببری. و اما یه نکته: برای موفقیت تو این مسیر یه کم تلاش و تمرین نیازه بدون تمرین قید این آموزش و آموزش‌های اساتید دیگه رو بزن... سعی ما اینه که با سرمایه کم بتونی پول خوب دربیاری ولی به شرط تمرین و عجله نکردن...
دوره وبینار فشرده رایگان «کسب درآمد از بازارهای مالی (بورس ایران و بین‌المللی، آتی، فارکس و ارزدیجیتال) به همراه پرسش و پاسخ» دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سید علی موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار فشرده رایگان «کسب درآمد از بازارهای مالی (بورس ایران و بین‌المللی، آتی، فارکس و ارزدیجیتال) به همراه پرسش و پاسخ» را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی